” Afwa dah boleh merangkak, tak lama lagi nak boleh berjalan.. ” – Netizen

Video Terbaru Muhammad Afwa Yang Kini Sudah Boleh Merangkak Raih Perhatian Peminat. Wah Lajunya Afwa Merangkak, Sampai Nak Terg0lek Dibuatnya !!

Meninjau ke akaun Instagram Muhammad Afwa, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian peminat. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Afwa sudah boleh merangkak.

Afwa yang memakai baju berwarna biru dan hitam dilayan oleh seseorang untuknya merangkak. Walaupun masih belum stabil sepenuhnya namun bila berjaya merangkak bukan main laju Afwa bergerak ke depan.

Apa sahaja perkongsian mengenai Afwa pasti mendapat perhatian ramai terutamanya peminat. Walaupun Afwa baru pandai merangkak ketika usianya hampir satu tahun, namun perkembangan setiap kanak-kanak adalah berbeza.

Sekadar info, Afwa dilahirkan pada April 2021 dan kini usia Afwa sudah mencecah 10 bulan. Kelahiran Afwa melengkapkan lagi cahaya mata Dato’ Seri Siti dan suami kerana sebelum ini mereka sudah mempunyai cahaya mata perempuan iaitu Siti Aafiyah.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang ger4m melihat Afwa yang kini sudah pandai merangkak. Antara komen-komen yang diberikan :

” Yeayyy…. adik Afwa dah boleh merangkak… tk lama lg nk boleh berjln.. waa nak dekat 1 tahun ni.. sabar tungu afwa bjalan ye super hypeaktif ni.. “

” Afwa dah mula beraktiviti.. Huh bangusnya dah pandai merangkak. Pagi2 dah exercise afwa…. pandai dia.. “

” Waalaikumsalam dan selamat pagi. comel nya…. MasyaAllah cute afwa.. Muka sebijik mcm abg dia.. asyraff khalid .. “

” Allahamdullilah…. semua teratur… semoga datuk sti dibagi kebahagiaan hingga ke syurga… wanita solehah terkini.. “

” Wa’alaikumusalam anak sholeh muhdafwakhalid , panjang umur, sehat sll yaaa.. Afwaaaaaaa tomey pipi tmbam.. “

” Cute nyeeee….. post bdk ni ke serembn nk cub1t pipi Nye.. Nk ckp cmana ek tentang afwa ni . Sebab comel yang melamp4u.. “

” Ger4m nya tengok afwa ni.. moga terus kekal sihat dan cergas dan membesar jd anak soleh yg menyejukkan hati ayahibua.. amiin2 YRA .. “

Alahai, comel jer tengok Afwa merangkak. Tidak sabar rasanya menanti Afwa sudah pandai berjalan pula. Pastinya kakak Aafiyah paling seronok jika Afwa sudah boleh berjalan. Lepas ni boleh main bersama-sama. Semoga Afwa membesar dengan sihat dan menjadi anak soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato Seri Siti Nurhaliza, Muhd Afwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..