” Alaa comelnya baby, pipi pau dengan dagu tu.. ” – Netizen

Kaka Azraff Kongsi Gambar Bersama Anak Keduanya Yang Baru Lahir Raih Perhatian Peminat. Wah Bamb4mnya Baby, Dagu Macam Mommy Sangat Ni. Cute Sungguh. Semp0i Je Kaka, Tak Sor0k Gambar Baby !!

Beberapa orang selebriti menimang cahayamata semalam pada tarikh cantik 22.2.22. Antaranya adalah pasangan Ernie dan Syamel serta Dato’ Jamal Abdillah. Seorang lagi yang mendapat tarikh cantik ini adalah penyanyi Kaka Azraff.

Terdahulu, Kaka ada berkongsikan berita kelahiran anak keduanya ini di akaun Twitter miliknya. Memberitahu selamat melahirkan pada 22.2.22 jam 12.05 tengah malam, ia turut berkongsikan gambar namun ditutup wajah bayinya.

Terkini di akaun Instagram Kaka Azraff, dikongsikan kembali gambar bersama bayinya ini dan wajahnya ditunjukkan sepenuhnya. Menyifatkan ianya perjalanan yang cukup cantik, Kaka mengucapkan rasa syukurnya ke hadrat Ilahi. Ucapan terima kasih juga diucapkan untuk semua peminat yang mendoakannya.

Melihat kepada gambar tersebut, masih terserlah kepen4tan Kaka melalui proses bersalin, namun senyuman tetap terukir di bibir apabila si kecil yang dikandungkan berada di riba. Untuk rekod, bayi ini juga bayi lelaki dan kini Kaka sudah bergelar ibu kepada 2 orang anak lelaki.

Jom baca perkongsian di bawah :

Ucapan tahniah membanj1ri posting oleh Kaka ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Tahniah kaka n hubby… disebalik wajah gembira menyambut kelahiran, terlihat wajah peng0rbanan seorang ibu bertar0ng nyaw4 utk melahirkan seorang anak. besar peng0rbanan kaum ibu ni. semoga anak ini akan membawa ibu bapanya ke syurga kelak.. ” – Fizo Omar

” Alhamdulillah, tahniah dear. Ee cutenya baby, May Allah continue to shower much blessings to you and your beautiful family.. “

” Congrats dear, selamat berpant4ng. k1ss baby untuk i okey. I am happy for both of you. So cute baby, chubby.. “

” Alhamdulillah. Extremely happy for u and ur hubby. Congrats kaka, beautiful date. Baby pun comel dah bulat nampak.. “

” Congratulations u both. aww aslan must be so excited to meet his baby brother. Chubby betul eh pipi baby, ger4mm.. “

” Congratulations kaka. Cutenya baby n kaka. Selamat berpant4ng. Semoga mummy & baby sihat sentiasa. Loves.. “

” Alhamdulillah tahniah kaka. Alaa comelnya baby, pipi pau dengan dagu runc1ng tu. ishh ger4m bestnya bau baby.. “

Kelahiran yang membawa lebih kebahagiaan untuk Kaka sekeluarga. Pastinya semakin meriah suasana di rumah selepas ini. Apa-apa pun, tahniah sekali lagi dari kami di Berita Kopak atas kelahiran anak kedua Kaka dan semoga semua urusan sepanjang berpant4ng berjalan dengan baik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kakaazraff

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..