” Hebat sungguh, mantap dan padu suara.. ” – Netizen

Video Pemenang All Together Now Malaysia, Idris Brown Menyanyikan Lagu Bunga Pujaan Raih Perhatian Ramai. Wah Padu Lah, Memang Nyanyian Versi Sendiri Ni. Merdu Sungguh Suara !!

Nama Idris Brown mula dikenali ramai sejak Idris menjadi juara untuk satu program realiti iaitu All Together Now Malaysia yang bersiaran di Astro Ria. Idris memiliki suara yang cukup unik berbeza dengan penyanyi yang lain.

Meninjau ke akaun Instagram, perkongsian terbaru Idris telah meraih perhatian ramai. Idris berkongsi sebuah video yang memaparkan dirinya menyanyikan sebuah lagu berjudul Bunga Pujaan yang merupakan lagu asal Dato’ Jamal Abdillah.

Video penuh nyanyian Idris telah dimuatnaik di akaun YouTube Idris yang turut menerima pujian ramai peminat yang menyatakan kemerduan suara Idris. Wah, memang berbeza lagu ini dalam versi Idris yang tersendiri.

Sekadar info, kemenangan Idris dalam program All Together Now Malaysia telah memuk4u kesemua 50 para juri sehingga mendapat 100 markah. Idris telah membawa pulang sejumlah wang RM 50 ribu atas kejuaraannya.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji nyanyian dan suara Idris yang begitu padu dan mantap. Antara komen-komen yang diberikan :

” Pavarotti nyanyi lagu malaysia lain macam.. Makhluk Tuhan Paling Seks1 – Mulan Jameela. Fuhh power lah version aboh.. “

” Whoaa gemp4k s1ak.  Lagu jamal kan.. Perang4ii sangat… Omggg.. missing this voice since Bella Ciao.. “

” Bunga Pujaan Ku.. Best bro…… Apa tajuk lagu ni ? Mohon upload vdeo bella ciao tu chik.. Layu sebelum kembang.. “

” Powerful… sedap suara…. bile keluar single ? Can’t wait… Saya tahu Tajuk lgu dia ‘aku cuma ada bunga telor’ kn ? “

” Bunga pujaan Jamal Abdillah, betul tak.. bila org spanyol nyanyi lagu malaysia.. Paduu yob.. Serius sedap.. “

” Hebat sungguh la idola ni… Bunga Pujaan by Dato’ Jamal Abdillah. I like your rendition.. Mantap suara… Paduu.. “

” Hi idris, Fuh… Melamp4u kepaduanmu.. Terbaek chorr.. Mantap suaraa.. sila cover lagu lain pula.. sedap.. “

Suara Idris sememangnya berbeza kerana tone suara Idris sangat begitu klasikal dan unik serta jarang ada pada penyanyi lain. Semoga Idris Brown terus berjaya dalam bidang seni suara dan berjaya melebarkan bakatnya ke peringkat yang lebih jauh.

Jom tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG dan YouTube Idris Brown

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..