” Tak c0mot dia makan, teratur dan sopan.. ” – Netizen

Video Nur Fatima Aisya Yang Sedang Makan Raih Perhatian Peminat. Sopan Je Tengok Gaya Fatima Makan. Gaya Classy Macam Mommy Lah !!

Meninjau ke akaun Instagram tout_est_sur_le_fattzura yang merupakan akaun peminat Fazura dan juga Fattah Amin, sebuah video anak pasangan ini iaitu Nur Fatima Aisyah sedang makan telah dikongsikan.

Video tersebut diambil menerusi Instastory akaun instagram Fazura sendiri. Fatima sedang menikmati bihun goreng dan di dalam video tersebut kelihatan Fatima sedang makan menggunakan tangan. Alahai, nampak bersopan santun kan Fatima.

Boleh dikatakan Fatima sudah pandai menyuap makanan sendiri tanpa berterab0r walaupun baru berusia setahun lebih. Malah mulut Fatima juga tidak com0t. Fatima nampak sangat menikmati makanannya. Selera betul yer..

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 300 tanda suka buat masa ini sejak ia dikongsikan. Ramai yang sememangnya menantikan perkongsian mengenai Fatima. Fatima nampak sangat ‘behave‘ dan boleh berdikari sendiri.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji gaya makan Fatima yang nampak sangat bersopan santun. Antara komen-komen yang diberikan :

” Awak ni kenapa sopan sangat ek? Anak d4ra bamtah n fazzy ni menikmati makanan betul.. At her age sangat sopan tak berterab0r.. “

” Mmg sopan n lemah lembut anak d4ra ni.. Hai Fatima makan apa tu.. tak c0mot langsung dia makan ye.. “

” Tak com0t kan dia makan, teratur dan sopan je guna 2, 3 Jari. Pandai sangat.. nampak lemah lembut je gaya makan tu..”

” Pandainya dia suap makanan, pastu pulak takde nye dia kacau2 yg sejemput2 makanan yg di asing tu. Elok je dia petik satu2.. “

” Alhamdulillah.. Lepas rindu dgn bud4k bijak pandai ni.. So cute n classy Nur Fatima Aisya.. Cantik mata Fatima , mata je hati.. “

” Love Baby Fatima niii she so sopan bile eating and Mummy Faz Ada mentioned in interview baby Fatima love to eat Mee Hon with Kropok there she go he he.. “

” Comelnya anak fazura ni, makan pun macam gaya mommy makan.. ada gaya dan nampak ada class.. hehe.. “

Alahai, comel sangat Fatima ni dan pandai menyuapkan makanan sendiri. Nampak sopan sangat macam mommy. Semoga Nur Fatima Aisya membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1r4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG tout_est_sur_le_fattzura, fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..