” Comel sangat, mengekek dia gelak.. ” – Netizen

Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Yang Dius1k Oleh Mommynya Buat Peminat Terhibur. Alahai Suka Betul Ketawanya Tu. Siap T0lak Muka Mommy Lagi Ni, Comel Sangat Rina !! 

Sudah hampir 4 bulan sejak selebriti media sosial dan Youtuber, Maryam You Narae melahirkan cahayamata sulungnya. Diberi nama Rina, bayi kacukan Melayu Korea ini sering mendapat perhatian daripada peminat-peminat.

Banyak video Rina yang mencur1 hati peminat, tidak hanya kerana wajah comelnya malah ketawanya juga buat peminat terhibur. Meninjau akaun Instagram Maryam Younarae, telah dikongsikan satu video baru yang memperlihatkan Maryam sedang menggeletek Rina.

Dek kerana tidak tahan gel1 dengan perbuatan mommy nya itu, mengekek ketawa Rina kedengaran. Sememangnya ibu-ibu suka membuat aksi sebegini kerana ingin mendengar gelak ketawa si kecil.

Semakin digeletek, semakin kuat ketawa Rina. Bonding time antara ibu dan anak yang membahagiakan tidak hanya untuk Maryam tetapi kepada peminat yang menonton video perkongsian ini juga.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini, lebih 18 ribu likes dicatatkan dan rata-rata peminat turut tersenyum melihat telatah Rina. Antara komen-komen mereka :

” Comel sangat, mengekek dia gelak. Kita yang tengok pun rasa happy haha. So cute la bud4k Korea ni, ger4m dengar suara ketawa tu.. “

” Alolo comelnya Rina gelak, gel1 sangatlah tu sampai t0lak muka mommy haha. H1lang s+ress dengar ketawa mek kecik ni.. “

” Gom0l macam ni la paling ger4m sekali, suka dengar baby gel1 gel1. Comel sangat, bila baring nampak iras Ryzal.. “

” Ger4mlah dengan baby Rina ni, cutie baby. Suka bergurau dan bermain ni, very playful too. Ceria macam mommy dan daddynya juga.. “

” Pandai tengok kamera si kecil ni, cute sangat. Tengok Rina gelak, akak pulak yang rasa gel1 ni Rina.. “

” Clever girl, gel1 lah Omma. So precious happy girl Rina. Every mom must done this, ketawa yang membahagiakan.. “

” Nampak Rina tak suka kena gom0l lah haha, so cute. Melt1ng la tengok Rina ni. Time macam ni memang tengah best moment.. “

Usia seperti Rina ini memang seron0k untuk diajak bermain, penceria suasanalah Rina sayang. Semoga Rina terus membesar dengan sihat, sentiasa dilindungi Allah daripada sebarang penyak1t dan menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam Younarae, IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..