” Sempoi je Tuanku, ayat aku sep4k mu Shuib tu lawak betul. Haha.. ” – Netizen

Video Shuib Sepahtu Sekali Lagi Berpeluang Bermain Golf Bersama Tuanku Permaisuri, Tunku Hajah Azizah Aminah Buat Ramai Terhibur. Seronok Dengar Tuanku Bergurau, Shuib Pun Suka Menyakat. Nasib Tak Kena Sep4k Dengan Tuanku, Haha !!

Sebelum ini, pelawak dan juga usahawan, Shuib Sepahtu ada berkongsikan moment ketika Shuib menyertai tournament Tuanku Azizah Golf Challenge. Bukan semua orang dapat bermain sukan ini bersama permaisuri agong dan Shuib antara yang bertuah.

Meninjau entry terbaru Shuib, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan Shuib sekali lagi berpeluang bermain golf bersama Permaisuri. Kali ini permainan mereka lebih santai dan banyak kedengaran gelak ketawa.

Pada awal video, dapat didengar Shuib menyakat Tunku Azizah dan siapa sangka Tunku Azizah juga sangat sporting orangnya. Ayat yang terpac0l keluar daripada mulut Tunku Azizah berbunyi ‘ Aku sep0k mu Shuib ‘ membuatkan Shuib ketawa.

Kelihatan Shuib mengelak sambil meneruskan ketawanya. Tunku Azizah sememang seorang yang baik dan peramah tidak mengira darjat. Sempat lagi Tunku Azizah berseloroh hendak pot0ng gaji, alahai comel sangat permaisuri berjiwa rakyat ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Shuib ini telah meraih perhatian daripada peminat. Gembira tengok Shuib bergurau senda dengan Permaisuri yang sangat humble ini. Antara komen-komen peminat :

” Eh bergurau pulak dia haha. Best tengok, semp0i je Tuanku, ayat aku sep0k mu Shuib tu lawak betul hahha.. “

” Comelnya Tuanku ni, seronok tengok Tuanku bergurau dengan Shuib. Sikit lagi kena sep4k haha.. “

” Sporting tuanku, layan macam anak dia sendiri. Hebat Shuib berkawan dengan Tuanku Permaisuri.. “

” Permaisuri is so humble n brjiwa rakyat pernah jumpa masa dtg jumpa mangs4 banj1r mcm kita sembang2 ngan makcik2 je.. “

” Bestnya dapat main golf dengan tuanku. Happy tengok shuib gembira macam ni. Suka tgk… Lagi2 dgr tuanku sebut ‘baik tak yah main lah’.. “

” Penghibur Tuanku ni, ‘Tak dpt birdie, pot0ng birdie tu’… lawak gak Tuanku. Tengok banyak kali, happy dengar Shuib gelak.. “

” Sempat bergurau lagi Shuib, terhibur dengan ayat permaisuri tu. Haa nasib tak kena sep4k Shuib haha.. “

Mana nak cari Tuanku Permaisuri yang bersifat rendah diri sebegini. Shuib pun nampak gembira sepanjang bermain golf bersama. Apa-apa pun, semoga Shuib terus success dalam apa jua lapangan yang diceburi dan bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..