” Anak yang baik dan manja, sejuk perut ibu.. ” – Netizen

Muatnaik Video Bersama Ibu Tersayang, Sikap Dan Layanan Syafie Naswip Terhadap Ibunya Terima Pujian Ramai. Alahai, Nampak Sweet Sangat Dua Anak Ber4nak Ni !!

Anak merupakan harta yang tidak ternilai buat ibu bapa. Sebagai seorang anak, kita hendaklah berusaha untuk menjadi anak yang baik supaya dapat memberi kegembiraan kepada mereka. Dan pasti setiap ibu mahukan anak mereka menjadi orang yang baik dan mencapai kejayaan.

Meninjau ke akaun Instagram pelakon, Syafie Naswip, sebuah video yang dikongsikan telah menerima pujian ramai warganet. Syafie telah memuatnaik video yang memaparkan dirinya melayan ibu tersayang.

Video yang berdurasi beberapa saat itu memaparkan beberapa memori indah Syafie bersama ibunya. Antaranya ialah ketika ibunya sak1t di hospital, Syafie telah memberi kej0tan sebuah jambangan bunga kepada si ibu.

Ini bukanlah kali pertama Syafie berkongsi video sebegini di Instagramnya. Sebelum ini juga Syafie banyak berbakti kepada ibu serta bapanya dengan pelbagai kej0tan dan layanan yang sangat istimewa.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji sikap Syafie dalam memberi layanan terbaik buat ibunya. Antara komen-komen yang diberikan :

” Untung masih ada ibu dan ayah. Jagalah mereka sebaik nya.. So sweet.. Teringat arw4h Mak la. rindu sangat.. “

” So sweet makk alolo… Moga syafie naswip kekal menjadi anak soleh InsyaALLAH dunia sampai syurga aamiin .. “

” Suke tgok.. ayie ni nti mesti syg wife die mcm ni.. salam buat m0nica g0jes .. Ank dan ibu yg baik .. Alhamdulillah.. “

” Syurga kan… mmng syang.. Anak yg baik n manja….. sejuk perut ibu.. Masya Allah Tabarakallah anak soleh.. “

” Je1esnyaaa .. rindu mama .. semoga di berikan kesembuhan , kebahgian dan dalam reda Allah.. Proud of you abang , takecare.. “

” Kebahagiaan adalah melihat senyum ibu..moga ibu Ayie diberikan kesihatan yg sempurna dan sejahtera bersama keluarga tercinta.. “

” Dah lama mama monica tak bersiaran.. Je1esnya tgk anak ber4nak ni.. Rindu jugak kt mak kite kt kg. huhu.. Bhgia n tenang rse hti bile kte dpt gmbirekn ibu kite.. “

Seronok melihat kemesraan Syafie bersama ibunya yang nampak sangat ikhlas dan penuh kasih sayang. Semoga dipermudahkan segala urusan Syafie Naswip dan terus berbakti kepada kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syafie Naswip

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..