” Amboi ketawa macam tak ada hari esok ye Isaac, haha.. ” – Netizen

Video Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Yang Sedang Ketawa Riang Buat Peminat Ger4m. Amboi Bukan Main Lagi Isaac Gelak, Siap Tarik Suara Lagi. Mudah Terhibur, Cute Sangat !!

Sudah pun berusia setahun bulan lalu, Isaac Raees permata hati Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza ini membesar dengan sihat. Si kecil ini digelar si dimples oleh para peminat kerana memiliki sepasang lesung pipit yang dalam di pipinya.

Meninjau akaun Instagram Isaac Raees, telah dikongsikan satu video dan beberapa keping gambar Isaac ketika sedang bermain bersama Zahirah. Isaac yang suka ketawa dan pemurah dengan senyuman ini nampak riang sekali mendengar suara mommynya.

Tidak henti ketawa Isaac berbunyi seperti Zahirah sedang membuat kelakar. Cara ketawa Isaac dengan suaranya yang cute itu menarik perhatian peminat dan membuatkan peminat semakin ger4m melihat Isaac.

Coret Zahirah di kapsyen posting tersebut, Isaac memang suka ketawa. Anak yang mudah terhibur Isaac ini. Tidak hanya mommy dan daddy yang gembira melihat Isaac, malahan peminat juga turut tersenyum melihat telatah Isaac.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Sudah lebih 16 ribu likes direkodkan sejak posting ini dimuatnaik. Wah Isaac, happy boy sangat dia ni. Antara komen-komen peminat :

” Hehe sukanya dia gelak, mummy buat apa la tu.. ” – Aiman Hakim Ridza

” Isaac, so cute. Awak buat aunty gelak sama lah duhai anak kecil. Baby yang paling ceria ketika ini, suka buat aunty ikut tersenyum. Isaac isaac.. “

” Sukanya happy betul Isaac ni, ger4mlah tengok dia. Mudah terhibur sangat Isaac, ahh so cute lah dimples.. “

” Eee kenapa cute sangat gelak tu haha. Alah alah comelnya, mudah terhibur ye dia. Kita tengok pun rasa happy.. “

” Handsome boy. so contagious. Eh la ger4mnya comel sungguh Isaac. Amboi suka bebenor, dia punya tarik gelak tu haha.. “

” Aiya those dimples, ger4m betul la Isaac ni. so cute, why you are so cute Isaac. Growing up to be a good boy ok.. “

” Dia selalu ceria, ger4mnya tengok Isaac ketawa dengan lesung pipit tu. Tak tahan tengok dimples Isaac dengan keletahnya.. “

” Amb0i amb0i ketawa macam tak ada hari esok ye Isaac haha. I rasa meaning Isaac itself pun memang a happy kid, loves laughing and smiling hehe.. “

Pastinya meriah rumah Zahirah dengan ketawa girang Isaac ini. Penyeri rumah sangatlah Isaac. Apa pun, semoga Isaac sentiasa menjadi anak yang periang, membesar dengan sihat selalu dan dilindungi Allah daripada sebarang bahay4.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Isaac Raees

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..