” Permata hati kurniaan Allah ini sepatutnya pada hari yang sama dengan Ummi dia.. ” – Neelofa

Sempena Hari Lahir, Neelofa Kongsi Sesuatu Di Akaun Instagramnya. Wah Begitu Cantik Aturan Allah. Ucapan Haris Juga Bukan Main Sweet Lagi !! 

Tanggal 10 Februari merupakan ulangtahun kelahiran selebriti cantik, Neelofa. Pada tahun ini genaplah usia Neelofa 33 tahun. Meninjau ke akaun Instagram, Neelofa telah berkongsi sesuatu di p0sting terbarunya.

Menurut Neelofa, sepatutnya pada tarikh ini merupakan hari kelahiran cahaya matanya iaitu Muhammad Bilal. Namun Bilal dilahirkan lebih awal daripada tarikh jangkaannya iaitu pada 31 Januari 2021.

Neelofa berasa amat bersyukur dengan apa yang diperolehinya kini iaitu dengan menjadi ibu dan juga isteri. Kini kehidupan Neelofa terasa begitu lengkap sekali dengan kehadiran cahaya mata lelaki.

Suami Neelofa, Haris Ismail turut memuatnaik ucapan istimewa buat isterinya itu. Haris berterima kasih dengan segala peng0rbanan yang dilakukan oleh Neelofa terutamanya menjadi ibu yang terbaik buat Bilal.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir kepada Neelofa. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Sanah helwah adikku. Semoga sentiasa dalam rahmatNya , LindunganNya dan RedhoNya Allah SWT. Aamiin.. “

” Same duedate dgn sy tp aturan Allah lebih lahir anak sy 25/1 sblm duedatenye . Semoga anak2 kite jd anak yg baik soleh solehah aamiin HAPPY BIRTHDAY LOVE.. “

” Happy birthday umi bilal semoga terus cantik dan sentiasa dalam lindungan, rahmat Allah.. Barakaallah fii umrik love.. “

” Selamat hari jadi ummi bilal.. So proud and happy for you teringat those days when we used to talk about this.. “

” Sanah Helwah Lofa , moga dibwh lindungan Nya sentiasa.. Alhamdulillah finally my idol temu jodoh yang baik. Jadi ibu pula. Syukur.. “

” Happy birthday Lofa. Semoga dalam Redha dan rahmat Allah swt dari dunia hingga akh1rat.. Semuga berbahagia hingga kesyurga.. aamiin.. “

” Masha Allah sannah helwah kak neelofa moga sentiasa dirahmati dan dlindungi oleh Allah SWT.. Semoga yg baik2 je.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Neelofa. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia bersama suami dan anak tercinta.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Neelofa, Haris Ismail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..