” Seriusly kita yang baca pun seb4k ni. Apa-apa pun, tahniah.. ” – Netizen

Kongsi Cerita Apa Yang Dilakukannya Sebelum Memiliki Rumah Sendiri, Posting Luahan Isteri Shukri Yahaya, Tya Adnan Mengundang Rasa Seb4k. Part Minta Doa Tu Memang T0uching, Alhamdulillah Allah Dah Makbulkan !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon Shukri Yahaya dan isterinya Tya Adnan di Instagram pasti tahu pasangan ini baru sahaja pindah ke kediaman baru mereka. Malah setiap perkongsian oleh mereka mengenai rumah baru pasti menjadi perhatian ramai.

Sebelum ini, kesibukan Shukri sebagai pelakon membuatkan Tya mengambil keputusan untuk mengemas rumah baru tanpa bantuan suami tersayang telah meraih pujian netizen. Ramai yang menyifatkan isteri Shukri seorang yang berdikari dan ringan tulang.

Dress Wawa Zainal

Terbaru, Tya ada berkongsi video yang memaparkan Shukri sedang unboxing sofa baru yang baru sampai. Namun di sebalik video itu, Tya juga berkongsi luahan yang menceritakan perjalanan mereka sebelum memiliki rumah sendiri.

Jelas Tya, mereka juga seperti orang lain yang mengimpikan rumah sendiri. Boleh dikatakan setiap hari, Tya berdoa agar dimurahkan rezeki dan sehingga ke hari ini, masih tidak percaya bahawa apa yang sudah dimiliki oleh mereka.

Kids Denim

Ikuti perkongsian di bawah ini :

Perkongsian oleh Tya itu telah mendapat ratusan komen serta mengudang seb4k warganet yang membaca. Antara komen-komen menarik adalah :

” Seriusly kita yang baca pun seb4k ni. Apa-apa pun, tahniah Tya dan Shuk, tumpang bangga tengok kehidupan korang.. “

” Bermula dari bawah tulah buatkan kita sentiasa mensyukuri. Saya suka part doa Tya tu, betul lah Allah maha pendengar, dia nk kita slalu meminta.. “

” Happy for youuu all, alhamdulillah syukur. Semoga satu hari nanti impian kami pn tercapai nak duduk rumah sendiri, amiin.. “

HAN RIVER Vacuum

” Betul Tya, huhu sedih plk baca apa yang Tya tulis ni. Macm sy juga, bila tengok orang ada rumah sndrii, ubahsuai cantik2, hati mesti terdetik teringinnnya.. “

” Allahuakhbar Syukur alhamdulillah kak tya, rezeki tdak prnah salah alamat . Hppy fr u kak tya & abg shuk.. “

” Kita yang baca ni pun sebak tau.  Tahniah Tya, segala pengorbanan sangat berbaloi, cantik rumah tya dan shuk.. “

” Touching lah, huhu. Syukur, rezeki Allah memang luas. Tahniah Tya, tumpang bangga dalam masa yang sama.. “

Syukur, rezeki Tya dan Shukri. Sedikit sebanyak perkongsian oleh Tya ini dapat memberikan semangat buat orang lain untuk terus berusaha memiliki apa yang diimpikan mereka. Yang pasti, berdoa dan usaha itu penting. Apa-apa pun tahniah Tya dan Shukri.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tya Adnan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..