” Happy birthday Puteri, oh ini anak sulungnya.. ” – Netizen

Amelina Kongsi Video Bersama Anak Sulungnya, Puteri Eira. Wah Dah Besar Anak Dar4 Amelina Ni. Iras Betul Dengan Mommynya, C0py Paste Sangat !!

Berbelas tahun menyepi daripada dunia seni tanahair, nama penyanyi yang pernah dinobatkan sebagai ratu dangdut, Amelina Amir kembali membuat comeback. Selain menyanyi, Amelina juga banyak mendapat tawaran lakonan drama.

Umum mengetahui, Amelina yang berstatus ibu tunggal ini memiliki enam orang anak hasil perkahwinan terdahulu. Kesemuanya sudah meningkat remaja dan jarang untuk dapat melihat Amelina mended4hkan wajah anak-anaknya ini di media sosial.

Meninjau akaun Instagram Amelina Amir, telah dikongsikan satu video pendek yang memaparkan gelagat anak sulungnya, Puteri Nur’ Athirah atau dipanggil Puteri Eira oleh Amelina ketika berada di lapangan terbang.

Mengucapkan ucapan selamat ulangtahun untuk anak sulungnya ini, Amelina mendoakan agar Eira dipanjangkan umur dan dipermudahkan rezeki. Amelina turut memberitahu bahawa puterinya ini banyak menyamai dirinya dari segi perang4i.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 68 ribu tontonan diraih setakat ini dan rata-rata peminat turut mengucapkan ucapan selamat ulangtahun buat Puteri Eira. Antara komen-komen mereka :

” Happy birthday Puteri Eiraa, saling tak tump4h wajah Amelina. Semoga dalam rahmat Allah Taala sentiasa.. “

” Happy birthday Puteri, oh ini anak sulungnya. memang copy paste kak long sangat anak dar4 ni.. “

” Sannah helwah Puteri Eira, kita g4ng aquarius la hehe. Itu adalah reaksi mak mak yang sporting kak long hehe. Mak ke kakak eh haha.. “

” Selamat hari lahir adik, cantik persis mamanya. Iras betul memang banyak copy paste gen mak ni.. “

” Happy birthday, cantiklah anak dar4 Amelina ni. Sebijik omak eh, both cantik. Macam kakak dengan adik la. Copy paste.. “

” Cantik macam mommy, sama betul muka dengan mommy dia. Sannah helwah Puteri Eira. semoga sihat selalu dan dilimp4hkan rezeki yang baik baik bersama ibu tersayang.. “

” Selamat hari lahir iera. semoga panjang umur dan selalu diberkati.. btw birtday eira sama dengan saya harini.. “

Ada juga peminat yang mengatakan Amelina dan anaknya ini seperti kakak dengan adik. Apa pun, selamat ulangtahun kelahiran buat Puteri Eira dan semoga segala impian dan cita-cita Eira dimakbulkan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amelina Amir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..