” Suara Odey macam Siti Sarah, part gelak tu sebijik.. ” – Netizen

Video Perbualan Anak Shuib Sepahtu, Dzahira Talita Zahra Bersama Odeynya Buat Ramai Terhibur. Sekali Odey Ketawa Sebijik Macam Arw4h Siti Sarah, Peminat Jadi Rindu !!

Meninjau ke akaun Suciuwais iaitu milik ibu tir1 Siti Sarah, p0sting terbaru yang dikongsikan buat ramai terhibur. Siti Fatimah Suberi atau mesra dipanggil Odey oleh anak-anak Siti Sarah telah memuatnaik videonya bersama Talita.

Video tersebut memaparkan Talita mengajak Odey tidur bersamanya. Namun Odey menyatakan dia ingin tidur di rumahnya dan meminta Talita tidur bersama atok. Respon yang diberikan oleh Talita membuatkan Odey tertawa.

Bunyi tawa Odey telah membuatkan ramai netizen teringatkan kepada arw4h Siti Sarah. Ini kerana Siti Sarah gemar ketawa besar dalam kebanyakan video yang dimuatnaik olehnya. Malah bunyi ketawa Odey kedengaran sangat sama dengan arw4h.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 4 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ramai yang seronok melihat cara Odey melayan cucu-cucunya dan kesemuanya nampak sangat manja dengan Odey.

Jom tonton video di bawah :

Ramai yang terhibur dengan jawapan yang diberikan oleh Talita. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen L

” Odeh ktwa pn da mcm ibu lah.. alfatihah utk siti sarah.. moga r0hnye tenang d SANA.. Manjanya.. besar nnti dia akan jaga odey sebaiknya.. “

” Comelnya Odey melayan Dekta. Patutlah Dekta syg sgt Odey.. Suka tengok dikta.. lemah lmbut.. comel sgt dekta.. “

” Odey, suciuwais gelak mcm ibu.. AlFatihah.. Odey nya tk tgl serumah ngn talita ker… sllu nmpk atuk ngn cucu²nya.. “

” Semoga ode nya sentiasa sihat… anak2 arwah boleh tumpang kasih… Makder ketawa mcm arw4h.. Rindunya.. “

”  Kalau atok tahu ni dia bg double ketiak.. comel dekta manja nk ketiak mcm ibunya dekta nie semoga dekta kuat semua sayang dekta.. “

” Masya Allah, baik nya Odey nya.. Budak, klau dia suka seseorang tu, mmg org tu baik sgt la tu layanan pada dia. Semoga Odey nya dan semua keluarga ini sentiasa dlm peliharaan dan rahmat Allah, Aamiin.. “

” Suara Odey mcm Ibu sitisarahraissuddin.. part gelak tu sebijik.. Comel talita haa dia lagi ngam bau ketiak odey suciuwais dr atok .. “

Kelakar juga Talita ye. Nasib atok tak dengar apa yang Talita cakapkan, hehe. Semoga dipermudahkan segala urusan Odey dalam membantu membesarkan dan menguruskan anak-anak Shuib Sepahtu dan arw4h Siti Sarah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suciuwais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..