” Ala mengadanya suara gelak tu, happy macam mommy dia.. ” – Netizen

Video Anak Maryam You Narae, Rina Yang Ketawa Riang Ketika Digeletek Oleh Ibunya Buat Ramai Yang Ger4m. Alahai Mudah Terhibur Baby Rina Ni, Comel Suara Ketawa Dia Tu !!

Memasuki usia 4 bulan, anak kepada selebriti media sosial dan Youtuber terus mencur1 perhatian peminat. Bayi kacukan Korea dan Malaysia ini semakin hari semakin ramai peminatnya dan wajah comelnya membuatkan peminat ger4m.

Meninjau akaun Instagram Maryam You Narae, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Rina ketika bermain bersama Maryam. Bayi yang suka senyum, Rina nampak gembira sekali apabila digeletek oleh mamanya itu.

Sememangnya fasa sebegini menjadi moment paling manis untuk sang ibu. Mendengar si anak ketawa, hilang segala keres4han dan mas4lah yang bersarang di kepala. Rina pula comel suaranya, dengan mata sepet semakin seiras rupanya dengan Ryzal.

Video gelak ketawa Rina ini sehingga kini telahpun mendapat lebih daripada 23 ribu tanda suka daripada peminat. Rata-ratanya ikut tersenyum melihat telatah Rina dan ramai yang mengatakan Rina bayi yang baik dan mudah ketawa.

Jom tonton video di bawah :

Ini baru ketawa, nanti apabila sudah pandai bercakap pasti semakin meriahlah rumah Maryam dan Ryzal. Antara komen-komen peminat :

” Comelnya tersengih-sengih kita tengok video ni. Rina mudah terhibur betullah, nak nya rasa jumpa Rina si cute ni.. “

” Baby Rina yang always meltng us with her smile. Cute sangat ni, suka dengar Rina ketawa. Hilang str3ss dengar suara Rina.. “

” Ala mengadanya suara gelak tu, sukanya Rina gig1t kang baru tahu Rina. Comel sangat sebijik muka Ryzal ni.. “

” Ger4mnya tengok Rina ketawa, comel sangat. Rina seronok betul ni ye. Dah besar dah makin lain dah muka Rina.. “

” Wah pandai main Rina, gelak besar dah dia. C0py paste betul muka Ryzal Rina ni. Bukan Maryam je happy, kita dengar suara Rina ketawa pun ikut happy sama.. “

” Her beautiful laughter erases all sadness, comelnya Rina macam mommy dan daddy nya. Ryzal versi korea sangat.. “

” Happy mommy, happy baby. Happy macam mommy dia la, asyik ketawa dan senyum je baby Rina ni. So cute.. “

Halwa telinga yang paling mendamaikan untuk Maryam dan menjadi penyeri seisi rumah. Semoga Rina terus membesar dengan sihat, sentiasa dalam rahmat dan lindungan Allah serta menjadi anak yang solehah apabila dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam You Narae, Duriankimchijunior, Ryzal Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..