” Ad0i ger4mnya, leher mana sayang. Muka papa ni.. ” – Netizen

Datin Almy Nadia Kongsi Koleksi Gambar Dan Nama Anak Ke 4 Yang Kini Hampir Berusia 2 Bulan. Wah Best Nama Baby. Bamb4m Sungguh Peha, Lengan Dan Pipi Tu Buat Ramai Yang Ger4m. Muka C0py Dato’ Fizz Sangat !!

Pada awal bulan Disember yang lalu, Dato’ Fizz Fairuz telahpun berkongsikan berita tentang kelahiran cahayamata keempatnya bersama Datin Almy Nadia. Dengan kapsyen 4-0, pasangan ini mendapat anak perempuan lagi buat kali yang keempat.

Sebelum ini, nama bayi ini belum lagi dimaklumkan baik oleh Dato’ Fizz mahupun Datin Almy. Hanya menggelarkannya sebagai Baby A, akhirnya nama si kecil ini dided4hkan. Menerusi hantaran Datin Almy di Instagramnya, telah dikongsikan beberapa keping gambar dan nama penuh baby A.

Sepakat memilih nama Nur Afrina Aisyah, dari berat ketika lahir 2.7 kg, Afrina Aisyah sudahpun meningkat beratnya kepada 4.0 kg ketika berusia sebulan. Tinggal beberapa hari lagi bakal berusia 2 bulan, pasti semakin naik beratnya jika dilihat dari pipi dan tubuhnya yang semakin chubby.

‘Berketul-ketul’ lengan dan peha baby Afrina Aisyah ni, manalah papanya tak ger4m nak gom0l baby. Sekejap nampak seperti muka Datin Almy, ada masa kelihatan seperti wajah Dato’ Fizz, alahai comelnya Afrina Aisyah ni.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya.. )

Sehingga kini, telah lebih 10 ribu likes direkodkan sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Masya Allah comel sungguh, berketul-ketul lengan dengan peha tu rasa nak g1g1t-gig1t dan gomol-gomol je. Ger4m.. “

” Kiutnya baby, sama rupa dengan Dato’ Fizz Fairuz dah. Anak ayah betul ni, makin bamb4m la dia.. “

” Ad0i ger4mnya, leher mana sayang. Makin chubby la dia, sekejap je dah nak 2 bulan. Nama pun sedap.. “

” Ger4mnya Ya Allah bamb4m betul .. lengan tu nampak nak chubby lagi. Makin semangat baby Aisyah ni. Sedapnya dia tidur.. “

” Daddys girl, pipiiii temb4m sampai dagu tak terlihat hehe. Comel sangat, muka papa dia la Datin hehe.. “

” Comel ger4k tengok dia, rasa nak gomol pipi tu. Ada rupa macam kakak dia no 2 tu, yayang yang comel.. “

” Temb4mnya princess Afrina Aisyah, semangat betul tubuhnya. Sebijik muka Fizz Fairuz, makin besar makin comel.. “

Alhamdulillah baby Afrina Aisyah membesar dengan sihat. Tubuhnya yang bamb4m membuatkan ramai peminat yang naik ger4m. Apa-apa pun, semoga Afrina Aisyah sentiasa dalam lindungan Allah dan menjadi anak yang solehah serta penyejuk hati kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Almy Nadia, Fizz Fairuz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..