” Ger4m sungguh dengan bamb4m ni, suka senyum betul.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Shuib Sepahtu, Ayash Affan Yang Tersenyum Manis Buat Ramai Yang Cair. Alahai Comelnya Ayash, Semakin Bamb4m. Muka Copy Paste Daddy Sangat Ni !!

Ada sahaja perkongsian mengenai anak bongsu pelawak terkenal, Shuib Sepahtu iaitu Ayash Affan di laman media sosial mencur1 perhatian ramai.  Manakan tidak, baru berusia 6 bulan, Ayash memiliki tubuh yang berisi buat yang melihatnya pasti ger4m.

Meskipun sejak lahir belum sempat merasa kasih sayang seorang ibu, Ayash sangat beruntung kerana dikelilingi oleh keluarga yang sangat menyayangi dan memberikan sepenuh perhatian terhadap dirinya.

Meninjau di akaun Instagram milik Shuib Sepahtu, telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan Ayash sedang berbaring dan tersenyum manis. Semestinya perkongsian ini sekali lagi telah menjadi perhatian warganet.

Ada yang menyatakan bahawa semakin Ayash membesar, wajahnya mirip seperti Shuib dan senyuman yang diberikan Ayash dalam video tersebut sangat manis sekali. Sehingga kini video terbaru Ayash itu telah mendapat hampir 92 ribu tanda suka serta ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian oleh Shuib ini dan mereka merasa ger4m melihat kecomelan Ayash dalam video tersebut. Antara komen-komen menarik adalah :

” Ger4m sungguh dengan bamb4m ni, suka senyum betul. Manis lah tengok senyuman Ayash, semoga sentiasa sihat ya anak.. “

” Bolattt encem boy ni. Alhamdulillah sihat Ayash. Lama-lama tengok memang muka Shuib betul Ayash, haha.. “

 ” Copy paste daddy betul lah si m0ntel ni. Allah, ger4m sangat2 tengok. Semoga Ayash jadi anak yang soleh.. “

” Ingatkan Matin masa kecik td. Semoga sihat selalu Ayash Affan. Semoga yang baik2 shj dtg kepadamu, amin.. “

” C0py paste Shuib, hadiah tak ternilai daripada arw4h Siti Sarah buat suami tercinta. Semoga anak ini membesar dengan baik.. “

” Anak daddy betul lah Ayash ni, hehe. Suka senyum lah si bambam ni.  Junior Shuib, hehe sama mcam abang Matin.. “

” Alolololo, dah besar comel ni, kejap masa berjalan kan. Tengok muka Ayash auto ingt kat arw4h Sarah.. “

Semakin lama, semakin manis wajah si kecil ini, memang hadiah yang sangat istimewa daripada arw4h ibu buat daddy. Apa-apa pun, semoga Ayash terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh buat daddy dan arw4h ibu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..