” Wah semua dia tap4u, 10 watak terus. Kemain Kiki tu kelakar.. ” – Netizen

Filem Pendek Berjudul Kakak Kita Kembali Ub4t Kerinduan Peminat Pada Lakonan Fazura. Lain Macam Lakonan Fazura Kali Ni. Sana Sini, Semuanya Muka Fazura. Watak Kiki Tu Kelakar Lah !!

Sudah lama peminat tidak melihat lakonan Fazura di kaca televisyen. Figura ini yang kini semakin sibuk dengan perniagaannya dilihat kali terakhir berlakon menerusi drama Hero Seorang Cinderella yang turut dibintangi suaminya, Fattah Amin.

Menerusi akaun Instagram Fazura, telah dikongsikan sedutan video bagi sebuah filem pendek yang diberi judul ‘ Kakak Kita Kembali ‘. C0ret Fazura di kapsyennya, karya ini sangat istimewa dan mencab4r apatah lagi setelah lama Fazura tidak berlakon.

Filem mengisahkan mengenai hubungan adik beradik ini lebih istimewa apabila semua watak yang disajikan semuanya hanya menggunakan Fazura seorang sahaja sebagai pelakonnya. Dari kakak sulung sampailah ke adik bongsu, Fazura membawakan wataknya dengan baik.

Ianya turut dijayakan oleh Fattah Amin dan Mak Wan Latah sebagai pelakon pembantu. Melihat kepada lakonan Fazura ini, terubat juga rindu peminat. Pelbagai ragam ditonjolkan dan filem ini dan penghujungnya membawa pengajaran yang baik untuk dijadikan sebagai teladan.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Fazura ini telahpun merekodkan sebanyak 147 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen peminat :

” Wah she many many la, orang lain tak dapat job la haha. Faz sapu semua. Terubat rindu dapat tengok Faz berlakon, so many Fazura pulak tu. Love sangat.. “

” Missed your acting tapi dilem ni pengubat rindu sikit. Terbaik Faz, dalam lawak ada pengajaran di sebalik cerita.. “

” So many many Fazura yaa, so cute. Di sana Fazura, di sini Fazura, di mana mana Fazura, Yeahh berd0sahhh.. “

” Wah ni namanya Fazura di mana mana. Aiyo rindu your acting la kakak Fazz berlakon balik, powerr.. “

” Wah semua watak dia sapu, haha kak Kiki tu sangat melet0p. Terhibur but penuh makna storynya. Best filem pendek ni.. “

” Faz bawak 10 watak terus, agak dah banyak character. Rindunya tengok Faz berlakon. Kiah aka Kiki tu paling v0gue yaa, hi sisters.. “

” The real superdiva, hebat sangat acting Faz. Banyak pulak tu kembar Fazura haha. Kiah jadi kiki ek, Kiki paling kelakar.. “

” Wah semua dia tap4u, kemain ye kiki tu. Hav0c nau, love sangat so many Faz. Best sangat filem pendek ni, tahniah Faz.. “

Walaupun sudah lama tidak berlakon, lakonan Faz tetap mendapat pujian peminat. 10 watak dengan berbeza karakter yang cukup menghiburkan. Tahniah Faz dan semoga bakal ada lagi filem pendek seperti ini pada waktu akan datang. Terus success Fazura dan happy selalu.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fazura, Youtube Channel Myfazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..