” Matin Matin, jawapan straight to the point.. ” – Netizen

Jawapan Anak Shuib Sepahtu, Ariq Matin Apabila Ditanyakan Mengenai Ibu Tiri Raih Perhatian Peminat. Amb0i Matin, Deep Sungguh Jawapan Tu. Shuib Harapan Tipis Ni, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Siti Sarah Raissuddin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan perbualan anak ketiga Shuib Sepahtu iaitu Ariq Matin dengan seseorang. Butir perbualannya berkisarkan mengenai mengapa Matin tidak mahu ibu tiri.

Matin anak yang banyak cakap dan kelakar orangnya sama seperti Shuib. Mendengar cara Matin bercakap sahaja sudah membuatkan peminat terhibur. Apabila soalan ini diajukan, laju sahaja Matin menjawab kerana tidak mahu membazir duit.

Demi mengukuhkan lagi jawapannya, Matin menyambung ayatnya dengan mengatakan nanti ibu tiri akan meminta wang daripada daddynya. Ramai terhibur mendengar jawapan Matin, sampai ke situ pemikiran anak kecil ini.

Kata peminat, mungkin Matin banyak menonton drama kerana ayatnya itu selalu didengari. Tidak kurang juga peminat yang memuji jawapan jujur Matin itu. Hah Shuib, tempoh hari Talita yang tidak beri Shuib kahwin lagi, kali ini Matin pula berbunyi, habislah Ib haha.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Matin ini telahpun merekodkan lebih 50 ribu tanda suka daripada peminat dan lebih 1000 komen ditinggalkan. Antara komen-komen peminat :

” Matin Matin, jawapan straight to the point. Semp0i betul jawapan Matin, jawapan macam ni la tak0t kita dengar.. “

” Deep sungguh dik jawapannya, bud4k bud4k tak pandai nak men1pu. Macam dialog drama TV je Matin 0ii.. “

” Kuat sangat tengok drama jam 7 ni Matin haha. Jujur betul jawapannya, boleh terkedu la daddy dengar anak bertuah.. “

” Had0ilah anak, lawak betul. Instinct anak kadang-kadang betul jugak haha. Panjang akal betul Matin ni.. “

” Ad0i banyak kali ulang tengok kelakar la Matin ni. Pandai dan jauh dia memikir. Jawapan yang jujur ye Matin.. “

” Jawapan dia p0wer betul haha. Mantap Matin, jujur habis. Jawapan cepu emas, so mana mana yang nak datang dekat akan diperhatikan oleh Matin.. “

” Bukan kelako je bijak pulak tu. Nampaknya bakal aunty daddy kena amek hati awak lebih ni haha. Aura arw4h mami dah masuk ke dalam j4sad Matin ni.. “

Ad0ilah Matin, jawapan memang jauh memandang ke hadapan. Terhibur peminat dengan respon Matin ini. Apa pun, semoga Matin sentiasa menjadi anak daddy yang paling lucu dan penghibur hati keluarga selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin, IG Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..