” Comel macam Isaac Raees, both look alike.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Zahirah Macwilson Dan Adik Lelakinya, Muhammad Haziq Semasa Kecil Cur1 Tumpuan Peminat. Eh Wajah Isaac Raees Nampak Seiras Dengan Uncle Haziq Lah, Comel Sangat !!

Meninjau ke akaun Instagram ibu kepada Zahirah Macwilson iaitu Maslinda Yusoff, beberapa gambar anak-anaknya ketika kecil telah dikongsikan. Maslinda telah memuatnaik gambar Zahirah bersama adiknya iaitu Muhammad Haziq serta gambar cucunya, Isaac Raees.

Memori anak-anak ketika kecil pastinya amat dirindui oleh seorang ibu apabila anak-anak meningkat dewasa. Wajah Zahirah dan Haziq tidak banyak berubah sehingga mereka dewasa. Kedua-duanya amat comel ketika kecil.

Apa yang mencur1 perhatian ialah wajah Isaac nampak seiras dengan bapa saudaranya ketika kecil. Bapa saudara Isaac pun apa kurangnya, handsome juga dan pastinya Isaac pun membesar menjadi seorang jejaka yang handsome seperti bapa dan bapa saudaranya.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 700 tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Maslinda kini berada di Malaysia sejak bulan Disember tahun lepas bagi meluangkan masa bersama cucunya serta melepaskan rindu setelah sekian lama berjauhan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN untuk melihat gambar seterusnya.. )

Bak kata pepatah ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Comel macam isaac raees, bulu mata isaac melentik… Lawa.. both look alike.. handsome little boy.. sebijik ikut mommy dia.. “

” Dah bel4h bapak zahirah kac0k mat salleh, mesti tak sikit tak banyak menurun jugak kepada anak cucu kan.. “

Sekadar info, Isaac merupakan cucu sulung dalam keluarga Maslinda. Isaac dilahirkan di Perth, Australia pada Januari tahun lalu kerana Zahirah ingin berpant4ng di rumah ibunya yang t1nggal di sana. Kelahiran Isaac menjadi penyeri rumahtangga Zahirah dan Aiman.

Patutlah Isaac comel sangat. Lihatlah ibu dan bapa saudaranya ketika kecil pun comel-comel belaka. Semoga Isaac Raees membesar dengan sihat, sentiasa dilindungi oleh Allah SWT dan menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maslinda Yusoff

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..