” Murah rezeki Datuk, kongsi rezeki dengan adik beradik.. ” – Netizen

Datuk Alha Alfa Kongsi Video Buat Kej0tan Istimewa Kepada Kakaknya. Beruntung Kakak Datuk, Bukan Kaleng-Kaleng Hadiah Tu !!

Beberapa tahun lalu, perkongsian oleh jurusolek terkenal, Datuk Alha Alfa di laman media sosial dengan menghadiahkan sebuah kereta jenis Mercedes kepada ibunya, Norsham Ahmad bersempena ulang tahun kelahirannya raih pujian ramai.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Datuk Alha telah berkongsi satu video yang memaparkan dia telah membuat satu kej0tan istimewa kepada kakaknya. Kongsi Datuk Alha, dia telah menghadiahkan sebuah kereta mewah kepada kakaknya pada kali ini.

Tulis Datuk Alha lagi, dua tahun lalu dia telah menghadiahkan kereta jenis Audi kepada kakaknya yang dikenali sebagai Kekpa. Hadiah kereta jenis Audi ini adalah tanda terima kasih Datuk Alha kepada Kekpay yang bersama-sama membantu dirinya dalam perniagaan.

Video tersebut kelihatan Datuk Alha dalam perjalanan menuju ke sebuah kedai kereta dan bertemu dengan Kekpa di sana. Jelas terlihat betapa terharu dan sukanya Kekpa menerima hadiah istimewa daripada adik tersayang.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya telah memuji sikap pemurah Datuk Alha yang suka berkongsi rezeki bersama keluarganya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Murah rezeki Datuk, kongsi rezeki dengan adik beradik. Nmpak happy betul kakak dapat kereta idamannya.. “

” Ya Allah, kita yang tengok pun tumpang seronok. Semoga murah rezeki Datuk sbb selalu kongsi rezeki dengan adik beradik.. “

” Allahuakhbar Dato, nang1s sy tgk Video ni. Doakan sy dapat bahagiakan family sy dan dimurahkan rezeki jgk ye.. “

” Untungnya badan, hanya Allah Yg membalas segalanya. Moga di murahkan rezeki melimpah ruah hendaknya buat Mu.. “

” Adik yang hebat, sentiasa bahagiakan keluarganya. Seb4k tengok Datuk buat kejotan kt kakak.. “

” Wahhb kekpa dpt bintang 3. Alhamdulillah suka tgk ukhwah dato dan kekpa dan adik2 lain. Semogaaa teruss maju jaya.. “

” Ni satu contoh yang patut kita contohi. Kaya, tapi tak pernah lupa kongsi rezeki dengan keluarga, murah rezeki.. “

Woww hadiah bukan kaleng-kaleng, memang special betul. Apa-apa pun, tahniah Datuk, meskipun dah berjaya, tak pernah lupa jasa kakaknya yang membantu. Semoga lepas ini semakin murah lagi rezeki Datuk, Insyaallah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alha Alfa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..