” Zara ke ni, cantiknya. Ingatkan siapalah tadi.. ” – Netizen

Gambar Zara Zya Hasil Solekan Dato’ Alha Alfa Buat Peminat Hampir Tidak Cam. Ada Yang Cakap Macam Kilafairy, Ada Yang Kata Macam Megan Fox. Memang Lain Sangat Solekan Kali Ni, Berubah Terus Muka Zara. Cantik !!

Pelakon cantik manis, Zara Zya antara yang sering menggunakan khidmat jurusolek terkenal, Dato’ Alha Alfa. Banyak gambar-gambar Zara sebelum ini mempamerkan hasil tangan Dato’ Alha yang sememangnya cantik dan berseni.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Zara Zya, sekeping gambar terbaru Zara dikongsikan. Dengan kapsyen berbunyi ” Diam diam berdoa.. Tiba tiba Allah kabulkan.. It’s a real happy moment ” , posting ini mendapat perhatian daripada peminat.

Zara turut bertanya kepada peminat berapa markah yang boleh diberi kepada Dato’ Alha kali ini untuk sentuhan magicnya ini. Memang ketara nampak berbeza raut wajah Zara apabila disolek dengan solekan sebegini.

Beberapa nama disebutkan oleh peminat yang dikatakan mirip dengan wajah solekan ini antaranya Kilafairy, Ziana Zain, Megan Fox dan Kimmy Kimberly. Sudah namanya Dato’ Alha, pasti memuk4u hasil solekannya dan membuatkan ramai yang terpesona.

Jom baca perkongsian di bawah :

Beberapa jam setelah posting ini dikongsikan, ribuan likes diberikan oleh peminat dan antara komen-komen mereka :

” Lawa betul makeup, sampai tak kenal muka Zara Zya. Ingatkan Kilafairy tadi, nampak lain sangat sangat.. “

” Mak aii, cantiknya Zara. Lain terus si cantik manis ni, nampak berbeza macam orang lain pulak. Macam muka Kimmy Kimberly thai actress pun ada.. “

” Zara ke ni, cantiknya. Ingatkan siapalah tadi, transform lain sangat, ingat Ziana Zain mula-mula tengok. Rupanya Zara.. “

” Lainnya muka Zara, macam Megan Fox. Vogue nya makeup camni, pandai Dato’ Alha ubah muka Zara. Lawa sangat.. “

” Lain rupa Zara Zya ni, makin cantik. Serious cantik makeup dari tangan magic dato’ alha. Memang h0t dan terbaik.. “

” Let0pnya, dato’ Alha kalau makeup zara zya mesti muka berubah jadi wow sangat. Berubah ter0k muka Zara, cantikk.. “

” Nampak lain la, saya sampai tak cam Zara Zya tau. Cantik sangat-sangat. Ingatkan orang lain tadi, hebat makeup Dato’ Alha ni.. “

” Macam bukan Zara Zya lah, lain sangat makeup ni. Cantik macam muka orang Arab, terus nampak makin muda Zara.. “

Rata-rata peminat hampir tidak mengenali wajah Zara dek kerana nampak berbeza. Apa pun, makeup ataupun tidak, Zara sememangnya mempunyai kecantikannya yang tersendiri. Semoga gembira selalu Zara dan dapat kebahagiaan yang diimpikan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarazya, IG Alha Alfa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..