” Akhirnya Vicha reveal wajah suami, sepadan sangat.. ” – Netizen

Vicha Saywho Ded4h Wajah Suaminya, Johnson Yang Cur1 Perhatian Peminat. Alahai, Comel Dan Manis Cik Suaminya !!

Baru-baru ini, pelawak yang berasal daripada negara jiran, Vicha Saywho telahpun membuat pended4han mengenai statusnya yang kembali bergelar isteri setelah lama memegang status ibu tunggal. Mengakui telahpun menikahi lelaki warganegara Nigeria 3 tahun yang lalu bernama Johnson.

Sejak dari itu, Vicha ada berkongsikan beberapa posting yang memaparkan gelagat anak mereka bernama Michael Trevor Ayomide. Peminat juga tertanya-tanya siapa dan bagaimana rupa suami Vicha kerana tiada langsung gambarnya di media sosial Vicha.

Meninjau akaun Instagram Vica, telah dikongsikan beberapa keping gambar Vicha bersama Johnson ketika mereka menghadiri majlis resepsi Syura. Cerita Vicha, suaminya ini terlalu sukar untuk diajak bergambar dan mereka cuma ada beberapa keping sahaja gambar bersama.

Kata Johnson, dia bukanlah artis seperti Vicha dan tidak perlu post gambarnya. Pemalu sangat rupanya suami Vicha ini. Manis senyumannya dan tidak ubah seperti wajah anak mereka, copy paste betul anak dan ayah.

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Vicha ini telah mendapat hampir 20 ribu likes sehingga kini. Lama betul untuk Vicha ded4hkan wajah encik suami yer. Antara komen-komen peminat :

” Wow finally ku kenal siapa hubby mu. Congratulations Cha.. ” – Catriona Brian Ross

” Yeayy beautiful couple. Sweetnya, finally dapat juga tengok suami Vicha. bagai pinang di bel4h dua sayang. lovee semoga terus bahagia sampai jannah syg.. “

” Fuyoo sweetnya, finally daddy munculkan diri. Saya nampak awak sangat bahagia, semoga kekal hingga ke jannah kak Vicha.. “

” Tahniah kak Vicha yang manis, sepadan sangat dengan suami. Semoga kekal bahagia selama-lamanya dengan anakanda.. “

” Akhirnya Vicha reveal wajah suami. Congratulations Vicha. Semoga bahagia slalu. The way he looks at you. love is in the air.. “

” Alahai comel daddy dan mommy ni. Berbunga-bunga suaminya pakai baju melayu. Manis wajah Vicha dan suami.. “

” Manis dan cantik, so sweet Vicha dan abang dad. Macam abang Jamil dan kak tipah sangat. Finally tahu juga siapa bapa Junior.. ”

Dapat juga peminat melihat wajah si pencur1 hati Vicha ini. Semoga ik4tan perkahwinan yang telah terjalin ini sentiasa dilimp4hi dengan kasih sayang, dikurniakan keharmonian rumahtangga dan berbahagia selalu sampai ke anak cucu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Vicha_barbie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..