” Alhamdullilah, dapat cucu kedua tapi nenda tetap cantik tak berubah.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Cucu Kedua Dato’ Ziela Jalil, Tun Ameena Zeeya. Comel Sangat Si Kecil Dan Tahniah Diucapkan !!

Pada 14 Januari yang lepas, Dato Ziela Jalil telah pun dikurniakan seorang lagi cucu perempuan yang diberi nama Tun Ameena Zeeya. Ini merupakan anak kedua Dr. Puteri Julia Nabilah dan suaminya, Dr Dziya Faqhran.

Meninjau ke akaun Instagram, Dato Ziela telah berkongsi gambar bersama cucunya itu. Apa yang menarik ialah Dato Ziela mengenakan pakaian yang sama ketika bergambar dengan cucu sulungnya dulu.

Walaupun sudah mempunyai dua orang cucu, penampilan Dato’ Ziela tidak dimam4h usia malah tetap cantik dan menawan. Dato’ Ziela mengenakan pakaian yang sama sebagai tanda kenangan buat kedua-dua cucunya itu.

Selain itu, turut dikongsikan beberapa video majlis tahnik dan aqiqah yang diadakan pada hari ke 7 kelahiran. Untuk tahnik ia dilakukan oleh Habib Ali Zaenal Abidin. Turut dikongsikan juga makna nama Tun Ameena Zeeya di ruangan kapsyen.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Lagi perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan tahniah dan rasa syukur kepada Dato’ Ziela atas kurniaan cucu yang kedua. Antara komen-komen yang diberikan :

” Assalamualaikum Tun Ameena Zeeya, Congratulations Ziiielssss…dan seluruh keluarga for this gift from Allah SWT. Syukur Alhamdulillah! May she add more joy to the family.. “

” MasyaAllah Tabarakallah Alhamdulillah Tahniah buat kakakku & suami atas cucunda ke 2 anugerah yg terindah.. “

” Alhamdulillah Moga menjadi anak yg solehah. Meh share sikit resepi nampak muda jelita walaupon 3 thn beza.. “

” Masyaallah.. nenekda dia pon msh lawa… glowing, tumbuh mnjd anak yg sholehah ye nak, aamiin.. same my birthday 14 january .. “

” Alhamdulillah. Tahniah. Semoga Ameena menjadi anak yang solehah, cemerlang dunia dan akhir4t.. “

” Syukur Alhamdulilah… Tahniah nenda ,yg semakin jelita dan muda.. sama plk nama cucu sy… Aleena dan ameena.. ameena br lahir 17 januari.. “

” Alhamdullilah dapat cucu yg kedua tapi nenda tetap cantik tk berubah.. Tahniah Dato ziela..comel cucu nya.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Dato’ Ziela kerana dikurniakan cucu perempuan buat kali yang kedua. Pastinya bertambah meriah keluarga Dato’ Ziela dengan pertambahan ahli keluarga yang baru.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ziela Jalil

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..