” Sedapnya suara Rina, sekali dia bunyi ambik nak. Haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Maryam You Narae, Rina Ketika Berada Di Pantai Buat Ramai Terhibur. Amboi Rina, Sampai Menjer1t Tengok Ombak. Riuh Sungguh Mulut, Macam Mommy Sangat Ni !!

Ketika ini, selebriti media sosial dan Youtuber terkenal, Maryam You Narae sedang bercuti bersama suami dan anaknya di negeri Pantai Timur. Pada perkongsian terdahulu, Maryam ada memuatnaik video ketika mereka sekeluarga berada di salah satu pantai di negeri Kelantan.

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Maryam Younarae, telah dikongsikan video yang memaparkan gelagat anaknya, Rina ketika berada di pesisiran pantai di negeri Terengganu. Ryzal kelihatan mendukung Rina pada awal video tersebut.

Reaksi Rina ketika Ryzal berlari seolah-olah ombak sedang mengejar mereka buat peminat terhibur. Penuh ekspresi wajah si kecil ini sehinggakan terkeluar suara Rina menjer1t. Comel sangatlah anak kacukan Korea Melayu ini.

Ketawa besar Ryzal dibuatnya apabila Rina berbunyi sebegini. Lagi dibawa dekat dengan air laut lagi kuat berbunyi suaranya. Nampak seronok sungguh percutian keluarga kecil Maryam dan katanya Maryam, Rina suka pantai.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gelagat comel oleh Rina ini telahpun mendapat lebih 30 ribu likes daripada peminat sehingga kini. Antara komen-komen mereka :

” Comel sangat Rina ni, subhana Allah. Maryam’s twin sangat, so cute. Muka macam daddy, warna kulit ikut omma dia.. “

” Rasa nak g0m0l dan g1g1t je tau budak Korea comel ni. Seronok dia main pantai dengan mommy dan daddy. Sihat sihat selalu semuanya.. “

” Rina why so cute haha, mar4h ke excited tu Rina sayang. Macam baby dah umur 5 bulan Rina ni padahal baru berapa umurnya.. “

” Rina dah pandai c0py Maryam la, pandai bunyi dah mulut tu. Nampak gaya kep0ci macam Maryam jugak ni haha.. “

” Rina ger4m tengok air, comel sangat sampai menjer1t jer1t haha. Happy betul Rina dapat tengok pantai ye.. “

” Sedapnya suara Rina, sekali dia bunyi ambik nak haha. Kecil kecil dah pandai weoww weoww. so cute haha.. “

” Comel sangat rina, mulut tu ger4mnya.. Macam mewarisi Maryam je kuat bebel nanti ni hihi. Riuh mulut dia, dah kena gelak dengan daddy.. “

Jadi penghibur hati mommy dan daddy lah Rina. Betul kata Maryam, semakin hari makin comel baby Korea ni. Apa pun, semoga Maryam sekeluarga enjoy dengan percutian mereka ini dan segala perancangan berjalan dengan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam Younarae, IG Duriankimchijunior

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..