” Makin besar makin cantik Sumayyah ni.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Anak Kedua Puteri Sarah Liyana, Sumayyah Memakai Tudung Buat Peminat Ger4m. Comel Sangat Model Cilik Mama Ni, Kecil-Kecil Lagi Dah Cantik !!

Selain berkongsikan tentang karier seni, Puteri Sarah Liyana juga kerap berkongsikan gambar-gambar ketika bersama dua permata hatinya, Syaikhul Islam dan Sumayyah. Syaikhul dikatakan lebih banyak mirip dengan wajah Shamsul Yusuf, manakala Sumayyah persis Puteri Sarah.

Meninjau akaun Instagram Puteri Sarah Liyana, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru Sumayyah yang memaparkan Sumayyah dipakaikan sehelai tudung. Tulis Puteri Sarah dalam nada bergurau, inilah wajah model barunya.

Nampaknya bolehlah Sumayyah gantikan tempat mama nanti untuk sho0ting model tudung. Lagi bertambah comelnya bila Sumayyah bertudung. Like mother like daughter, mana tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi, cantik macam mamanya sangat.

Puteri Sarah turut memaklumkan di hujung kapsyennya yang wajah Sumayyah ini tidak dipakaikan makeup. Iyelah nampak seperti bersolek lagi-lagi di bahagian mata dan mulutnya itu padahal ianya hanya mengunakan filter sahaja.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah si kecil Sumayyah ini telah mendapat pujian daripada peminat. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan untuk pembaca :

” Sangat cantik, akak suka betul tengok mata dia. Bersinar macam ada bintang. Cantik macam mama Puteri Sarah.. “

” Comel dan cute lah Sumayyah ni. Bakal super model nanti besar ni hehe. Pretty girl like mama dia. Tak puas tengok macam anak patung.. “

” Comelnya anak solehah ni. cantik anak Sarah dan Syamsul ni. Dari kecil lagi dah nampak cantiknya. Besar nanti ramai peminat ni.. “

” Lawanya dia, tak ubah macam mamanya. Makin besar makin cantik Sumayyah ni. Boleh jadi model mama nanti hehe.. “

Sumayyah sememangnya sejak bayi lagi comel dan menjadi tumpuan peminat. Putih, gebu dan macam anak patung, Sumayyah juga adik yang baik dan penyayang untuk abangnya. Baik Sumayyah mahupun Syaikhul, kedua-duanya cantik dan handsome.

Tunggu Sumayyah meningkat usianya dan memasuki alam remaja, tentu lebih terserlah kejelitaannya. Apa pun, semoga Sumayyah membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang solehah dan berguna tidak hanya kepada keluarga malah agama, bangsa dan juga negara.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Puteri Sarah Liyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..