” Terpesona Fatima dengan Mommy.. ” – Netizen

Video Gelagat Nur Fatima Aisya Yang Terkes1ma Apabila Melihat Ibunya, Fazura Dan Amelina Menyanyi Dangd0t Buat Ramai Terhibur. Sampai Berhenti Makan Fatima Tengok, Terpegun Ke Tu Fatima !!

Meninjau ke akaun Instagram dengan nama Bamtahdolly, beberapa buah video ketika Fazura serta suami dan anak mereka, Nur Fatima Aisya ketika menghadiri sebuah majlis ‘ An Evening with Fazura and Besties ‘ telah dikongsikan.

Majlis tersebut berlangsung semalam dilihat sangat meriah dengan tema berwarna hitam. Ia juga dihadiri dengan beberapa artis terkenal yang turut membuat persembahan. Antaranya ialah penyanyi dangd0t, Amelina.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Amelina menyanyikan lagu dangd0t bersama-sama Fazura. Amelina meminta Fazura menyambungkan lagu yang dinyanyikan dan ia disambut dengan baik oleh Fazura dengan nyanyian yang merdu.

Namun di sebalik video tersebut kelihatan Fatima yang terdiam dan terpegun melihat ibunya menyanyi. Amboi, sampai terhenti Fatima hendak makan. Nampak terpersona sangat Fatima melihat ibunya menyanyi.

Jom tonton video di bawah :

Antara video lain yang dikongsikan :

Kebanyakan netizen ger4m melihat Fatima yang sangat comel pada malam itu. Antara komen-komen yang diberikan :

” Comei fatima menghayati mommy nyanyi.. Terpesona Fatima dgn Mommy .. Speechless Fatima.. Terpuk4u Terkes1ma Fatima.. “

” Terpegun fatimah nengok mummynya menyanyi.. bestnya fatimah tgk mommy nyanyi.. Cantik betul fazura ni dgn suami yg segak.. “

” Hitam tu menawan.. lawa fazura pakai dress hitamย smp cantik sama padan dgn suami.. Lovelu couple and cute fatima.. “

” Comel nya Fatima dah pandai melambai2 cantek macam ibu & ayah.. So pandai da baby Fatima say Muaah .. “

” Daddy, mommy dan Fatima cantik sangat malam ni. Mesti fatima kez0tt… mummy ramaiinyeee peminattt aiii.. “

” Cantiknya fatima.. suka tengok pasangan ni.. sama cantik sama padan.. semoga sentiasa bahagia selalu… “

” Comelnya fatima.. terpegun melihat mommy menyanyi ek.. mesti sebab suara mommy sedap sangat kan.. “

Nampak meriah sungguh majlis yang diadakan dan Fatima juga sangat comel dengan gaun berwarna hitam. Mesti Fatima terpersona melihat mommy menyanyi dangd0t kan. Semoga Nur Fatima Aisya membesar menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG bamtahdolly, Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..