” Suka tengok keluarga Dato’ Seri, isteri-isteri yang membahagiakan.. ” – Netizen

Zarina Zainuddin Kongsi Video Sambutan Ulangtahun Kelahiran Suaminya, Dato’ Seri Raihan Yang Diraikan Bersama Madunya, Datin Seri Noorhasimah Dan Anak-Anak. Alhamdulillah, Sejuk Mata Memandang Keluarga Bahagia Ni !!

Umum mengetahui status pelakon senior Zarina Zainuddin yang bermadu bersama Datin Seri Noorhasimah Mohd Noor. Sekalipun jarang berkongsi cerita tentang kehidupan mereka, namun hubungan baik terjalin antara dua wanita hebat ini.

Pada perkongsian terdahulu, Zarina ada berkongsikan cerita bagaimana perkenalannya bersama Dato’ Seri Raihan. Kesungguhan Dato’ Seri Raihan dan penerimaan Datin Seri Noorhasimah serta anak-anak tir1 membuatkan Zarina berasa bersyukur dengan kebahagiaan yang dikecapinya kini.

Meninjau akaun Instagram Zarina Zainuddin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Zarina bersama madunya itu berserta anak-anak mereka menyambut ulangtahun kelahiran Dato’ Seri Raihan di sebuah restoran.

Doa Zarina agar suaminya ini diberikan kesihatan dan berbahagia selalu di dunia dan akhirat. Seronok melihat keluarga besar ini berkumpul dan semuanya nampak gembira apabila bersama. Kasih sayang yang tidak ada tolak bandingnya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh Zarina ini telahpun menarik perhatian peminat. Ucapan selamat ulangtahun kelahiran turut diberikan oleh peminat dan antara komen-komen :

” Happy birthday DAto Sri Raihan.. Moga dikurniakan kesihatan yg baik bahagia dunia akh1rat. . happy forever till jannah kak ina.. “

” Selamat hari kelahiran dato’ seri Raihan. Family yang bahagia inshaAllah dunia dan akh1rat. Aamin.. “

” Happy birthday dato sri. Moga bahagia, sihat dan murah rezeki. Suka tengok keluarga dato Sri. Isteri-isteri yang membahagiakan. Till Jannah.. “

” Selamat ulangtahun kelahiran buat Dato’ semoga Allah merahmati dan memberkati usiamu dan bahgai selalu.. “

” Happy Birthday Dato sri. semoga panjang umur, murah rezeki, sentiasa sehat bersama keluarga tercinta semoga bahagia Di dunia dan Di akh1rat.. “

” Happy birthday semuga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki serta dipermudahkan segala apa yang dilakukan aamiin.. “

” Happy Birthday Dato Sri Abu Raihan, semoga sentiasa sihat dan berbahagia selalu, Aamin. Bahagia tengok keakraban keluarga bahagia ni.. “

Waktu paling indah adalah dapat bersama keluarga dan ini pastinya menjadi salah satu kenangan manis untuk keluarga besar Zarina ini. Selamat ulangtahun kelahiran Dato’ Seri Raihan dan semoga dikurniakan Allah kebahagiaan yang berkekalan sehingga ke jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Zainuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..