” Macam gambar dalam English story book masa kecil dulu. Lawa sangat.. ” – Netizen

Wardina Safiyyah Kongsi Video House Tour Raih Tarikan Peminat. Wah Nampak Eksklusif Sangat, T0ilet Pun Nampak Wow !!

Sudah bertahun lamanya pelakon Spanar Jaya, Wardina Safiyyah menetap di luar negara. Memilih Australia sebagai rumah keduanya selepas Malaysia, Wardina aktif di akaun media sosial miliknya dan perkembangan Wardina dapat dilihat di situ.

Bergelar ibu kepada 3 orang cahayamata, Wardina masih tetap nampak anggun seperti dahulu. Meninjau akaun Instagram Wardina, telah dikongsikan satu video yang memaparkan suasana luaran dan dalaman sebuah rumah kediaman.

Rumah berwarna putih bersama logo ‘ accomodation ‘ digant0ng di bahagian hadapan rumah nampak menarik sekali. Tulis Wardina di kapsyennya, ini adalah ‘ level makcik ‘ namun tidak pada pandangan mata para peminat yang melihatnya.

Bermula dari ruangan luar rumah, bahagian dalaman rumah pula ditunjukkan. Baik dari ruang tamu, bilik tidur hatta bilik mandi juga nampak tersusun dan kemas sekali. Pasti tenang dan damai fikiran ada rumahku syurgaku seperti ini.

Jom tonton video di bawah :

Selepas beberapa jam dikongsikan, video oleh Wardina ini telahpun meraih lebih 2000 likes daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Bestnya kak Dina, menarik betul. Macam gambar dalam English story book masa kecil kecil dulu. Lawa sangat.. “

” Cantik la level makcik pun, tenang je. Bangun pagi tengok suasana macam ni, heaven betul. Suka rumah yang nampak homely macam ni instead of show gallery.. “

” Bukan kaleng kaleng level makcik ni kak dina, cantik sangat. Like it very much, kemas dan teratur rasa tenang je bila bangun pagi tengok keindahan macam ni.. “

” Masya Allah so cantik, cooling je. Cantik sangat ni, macam pro hasil tangan. Nampak selesanya, tu baru tengok. Kalau ada dekat situ hmm, boleh tak saya nak tumpang t0ilet hehe.. “

” Cantiknya rumah, ni baru betul home sweet home. English style sangat, harmoni dan tenang kita yang tengok.. “

” Wow beautiful, so nice, clean and cozzy. Tenang dan mendamaikan, ni level yang makcik suka, nyaman sekali. “

” Cantiknya rumah kak Wardina, ni level makcik moden, so pakcik should approve ok hehe. Toilet pun punya lah kemas, boleh tidur.. “

Ramai yang menyangkakan ini adalah rumah Wardina. Namun update terbaru Wardina telah membalas pertanyaan seorang pengikutnya di ruangan komen mengatakan itu bukan rumahnya :

Apa-apa pun memang nampak cantik sekali dekorasi rumah ini. Baru tengok sudah rasa ketenangannya, level makcik bertaraf hotel ni. Semoga Wardina sekeluarga sentiasa dalam lindungan Allah dan gembira selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Wardina Safiyyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..