” Abang Yusuf sangat baik layan si adik tu.. ” – Netizen

Cara Yusuf Iskandar Melayan Adiknya, Alisa Aisyah Bermain Raih Pujian Peminat. Wah, Nampak Seorang Abang Yang Sangat Caring Dan Penyayang !!

Meninjau ke akaun Instagram Yusuf Iskandar, p0sting terbaru yang dikongsikan telah meraih perhatian peminat. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan gelagat Yusuf yang bermain bersama adiknya, Alisa Aisyah.

Yusuf dan Alisa menaiki sebuah kereta mainan sambil menuruni sebuah trek berbukit. Sebelum mereka menuruni trek tersebut, sikap Yusuf dalam memastikan keselamatan adiknya telah mendapat pujian ramai.

Yusuf memastikan adiknya memel0k dirinya sebelum menuruni trek tersebut bagi mengelakkan adiknya jat0h. Apabila selesai menuruni trek tersebut, kelihatan Alisa begitu gembira sekali sambil menyatakan permainan itu sangat seronok.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 66 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Seronok melihat kedua adik-beradik ini bermain kerana masing-masing tidak bergad0h dan boleh bermain bersama dengan baik.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji cara Yusuf melayan Alisa dan bermain dengan begitu baik sesama mereka. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Alahai abang yusuf sngt baikkk layan si adikkk tu.. Bagusnya yusuf letak tangan alisa tu dulu.. Sweet ja adik beradik ni.. “

” Caring brother to his little sister .. Bagusnya yusuf letak tangan alisa tu dulu.. Bestnya… untie nak join juga boleh? “

” Looks like fun.. well maybe yes maybe not.. ulang bnyk kali. bagus yusuf tarik tgn adik suruh pel0k dulu.. “

” Abg yusuf u so caring… alisa.. u very cute and funny lah.. Mcm hanis Jr main dgn hairul Jr.. cutenye dua2 ni.. “

” Aunty rasa aunty ulang video ni kali ke 10 kali sebb nak dengar alisaa cakap “that look like fun tu” . ahaaa so cute.. “

” Good boy yusuf layan adik.. ishh takot terbalik kang.. Beli mana toy ni so fun.. Ngape abg Yusuf malu² tu.. ahahaha.. “

” Comelnya Alisa gigi jarang2.. Bagusnya abang layan adik main.. tak bergad0h pun.. good boy sangat yusuf.. “

Didikan ibubapa yang bagus akan melahirkan anak-anak yang bagus juga. Tahniah diucapkan kepada Hanis Zalikha dan Hairul Azreen dalam mendidik anak-anak mereka dengan begitu baik dan penuh budi bahasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..