” First time tengok wajah isteri Yassin, cantiknya.. ” – Netizen

Tidak Exp0se Gambar Isteri Di Media Sosial, Raut Wajah Isteri Yassin Senario Cur1 Perhatian Peminat. Cantik Dan Anak Pun Comel !!

Nama Yassin Senario cukup dikenali dan mempunyai peminatnya yang tersendiri. Pelawak yang juga mempunyai bakat menyanyi ini menyertai program Geg4r Vaganza baru-baru ini bersama seorang lagi rakannya iaitu Saiful Apek.

Yassin jarang bercerita mengenai kehidupan peribadinya di media sosial miliknya. Namun menerusi akaun Instagram Mingguan Wanita, telah dikongsikan video yang memaparkan wajah isteri dan anak Yassin.

Tertulis di kapsyen posting ini, video ini tul4r di aplikasi Tik T0k dan peminat pertama kali melihat wajah insan-insan istimewa dalam hidup Yassin. Memang cantik isteri Yassin dan mempunyai kulit muka yang cerah.

Anak perempuan Yassin juga comel dan nampak mewarisi kecantikan ibunya. Bagi pengikut Instagram Yassin, pastinya menyedari banyak posting yang dimuatnaik Yassin semuanya hanya berkisar mengenai kerjaya seninya sahaja.

Jom tonton video di bawah :

Hanya satu sahaja perkongsian Yassin di akaun sosialnya yang memperlihatkan wajah isterinya ini.

Lebih 22 ribu tontonan telah direkodkan untuk posting ini. Ramai yang memuji wajah isteri dan anak Yassin. Antara komen-komen peminat :

” Bagus dia macam tak exp0se sangat wife dan anak dia. Cantik isterinya, anaknya pun comel macam anak patung.. “

” Hai kak wahida, my schoolmate, kampungmate. Memang cantik since sekolah lagi. Bahagia hati tengok family Yasin ni.. “

” First time tengok wajah isteri Yassin, cantiknya wife Yassin dan manis sekali senyumannya. Anak pun comel sangat-sangat.. “

” Uihh cantik wife Yassin, anak pun cute. Lawa sehh, ingatkan Yassin tak kahwin lagi hahah. Memang cantik jelita wife dan anak.. “

” Cantik wife Yassin, yassin ni dlm senario no 2 fav aku selain azlee.. sejenis aku tgk muka dorg pun ak rs nk gelak haha.. “

” Haha lawaklah joget macam tu Yassin. Anaknya pun lawak, gitu je dia suruh ayah dia ke tepi haha.. “

” Uishh cantik wife Yassin, anak pun cute b4mb4m betul. semoga Abg Yassin sekeluarga sihat dan happy sentiasa.. “

Memang cantik dan comel isteri dan anak Yassin ini, dapat juga peminat melihat wajah kedua-duanya. Apa pun, semoga keluarga Yassin ini sentiasa dalam rahmat Allah ,gembira selalu dan sentiasa ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mingguanwanita, IG Yassin Senario

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..