” Lain betul muka dulu dengan sekarang, terkej0t kita.. ” – Netizen

Dato’ Alha Alfa Kongsi Gambar Lamanya Yang Nampak Berbeza. Wah Lain Betul Muka Dengan Sekarang. Bak Kata Dato’ Alha Sendiri, Mukanya Dulu Bulat Macam Piring Cawan Kopi. Memang Betul-Betul Transformasi Ni !!

Nama pengasas kosmetik, Dato’ Alha Alfa bukan asing bagi peminat barangan make up. Kepelbagaian rangkaian produk dikeluarkan oleh anak muda ini dan seringkali mendapat permintaan yang tinggi daripada peminat.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Alha, telah dikongsikan sekeping gambar yang menunjukkan wajahnya ketika remaja dahulu. Ketara sekali perbezaan antara dulu dengan Dato’ Alha kini. Dari berkulit gelap, sekarang sudah putih gebu dan licin kulitnya.

Cerita Dato’ Alha dalam nada bergurau, mukanya dulu bulat seperti piring cawan kopi. Dengan jambul tingginya, lain dengan style Dato’ Alha kini yang lebih nampak mach0. Iyelah, kalau tidak ada dulu, pasti tidak akan ada sekarang.

Perubahan yang membawa kebaikan tidak hanya kepada Dato’ Alha seorang malah ramai yang turut terkena temp1asnya. Jika dulu azamnya tidak menggunung tinggi seperti sekarang, hanya cukup sekadar mampu membayar kereta namun sekarang begitu wow pencapaiannya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar ini telahpun mendapat pelbagai komen daripada peminat. Antara komen-komen yang dapat kami kongsikan :

” Allahu terkej0t kita, wah transformasi hebat. Yang dulu lagi handsome la, ke saya yang rabun haha.. “

” Alha jumpa depan-depan memang hensem. Gambar lain, depan depan lagi hensem. aw4s, l1bas haha.. “

” Dulu lain, sekarang lain. yang penting comel hehe. Tahniah Dato’, semoga rezeki melimpah ruah lagi.. “

” Lain betul muka dulu dengan sekarang ye. Muda belia versus maskulin, hebat naa dato’. Macam mana dari bulat macam piring jadi panjang macam roti gardenia hehe. Tip sikit dato’.. “

” Penuh padang bola bolattt kikiki. Kenangan terbolatt you. Jambul zaman muda mudi biasa la tu hehe. tetap comel dan manis.. “

” Lain dah mukanya, cantik hidung sekarang. mesti teknik makeup dato’ yang power tu buat nampak lain.. “

” Bestnya makin lama makin flawless, beza betul dengan dulu wajahnya. Alhamdulillah, tetap handsome ciptaan Allah ni.. “

Hampir semua orang akan dapat melihat perubahan pada diri sendiri. Wajah dulu manis dipandang, wajah sekarang buat ramai yang boleh jat0h hati iye tak dato’. Apa pun, semoga kejayaan terus ditempa dan bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alha Alfa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..