” Meriahnya hari jadi Isaac, cantiknya dekorasi.. ” – Netizen

Gambar Dan Video Sambutan Hari Lahir Anak Zahirah Macwilson, Isaac Raees Yang Pertama. Wah Cantiknya Dekorasi, Comel Sangat Reaksi Isaac Masa Muncul Dengan Kereta Mercedes Dia Tu !!

Semalam berlangsungnya sambutan hari lahir anak kepada pasangan selebriti, Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Ridza iaitu Isaac Raees yang kini sudah berusia 1 tahun. Banyak video dan gambar dikongsikan di media sosial sekitar majlis tersebut.

Bertemakan warna biru muda, majlis hari lahir Isaac nampak begitu indah dan juga meriah dengan kehadiran para tetamu. Majlis dimulakan dengan kehadiran Isaac menaiki kereta ‘mercedes’ pemberian ibubapanya di mana videonya ada dikongsikan di satu Instagram peminat mereka.

Video tersebut diambil menerusi Instastory Zahirah dan Isaac dilihat agak terpinga-pinga dengan orang ramai melihatnya. Apa pun, kemunculan Isaac dengan keretanya nampak sangat comel dan bergaya sekali.

Zahirah juga turut berkongsi beberapa gambar dekorasi majlis hari lahir Isaac dan juga kek hari lahir yang cukup comel di Instagram miliknya. Wah, baru berumur setahun sudah semeriah ini. Pastinya pada tahun-tahun yang akan datang bertambah meriah lagi.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan banyak ucapan hari lahir buat Isaac. Antara komen-komen yang diberikan :

” Happy birthday hensem boy… Tepi tepi bos issac nak lalu.. Isaac kehairanan tu. Semoga membesar dgn sihat & jadi anak soleh penyejuk hati ibu ayah.. “

” Cute sangat.. Kenapa muka Isaac tak senyum? Barokallah Fi umrik Isaac, jadi anak Sholih, sehat, pintar, dan syg pada orangtua.. “

” Pergh comey laaa.. Happy birthday handsome boy.. Happy Birthday baby isaac be a good son to your parents .. “

” Cantik dekorasi dan hiasan.. Isaac raees so look so handsem boy.. Tak pernah tak cantik. Btw sannah helwah isaac, semoga menjadi anak yang soleh ya.. “

” Issac so well-behaved even under the hot sun & di depan begitu ramai orang.. Happy one year old birthday to Isaac Raeees.. “

” Happy Birthday Isaac. Semoga membesar dgn sihat & jadi anak soleh penyejuk hati ibu ayah. Aminn.. “

” Meriah yer harijadi Issac. Suka tegok.. Happy birthday isaacraees comel sgt baby boy ni.. semoga jd anak soleh.. “

Antara gambar-gambar dekorasi yang dikongsikan di Instagram Zahirah :

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Isaac Raees. Semoga sentiasa dilindungi oleh Allah SWT, membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh. amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahirah Macwilson, Lovezm

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..