” Cantiknya rumah Black, betul-betul rumahku syurgaku.. ” – Netizen

Black Hanifah Kongsi Video Luaran Dan Dalaman Rumah Barunya. Wah Rezeki Tahun Baru, Besar Dan Cantik Rumah Black. Betul-Betul Rumah Idaman Ni, Alhamdulillah !!

Baru-baru ini, penyanyi Black Hanifah ada berkongsikan keadaan bengkel miliknya yang dilanda mus1bah banj1r. Sekalipun banyak barang yang r0sak, namun Black bersyukur kerana pekerja-pekerjanya selamat.

Meninjau entry terbaru Black di akaun Instagramnya, satu video pendek dikongsikan yang memaparkan bakal kediaman baru Black sekeluarga. Tulis Black, ini adalah rezeki keluarga mereka untuk tahun 2022.

Dari video yang ditunjukkan, rumah baru Black ini adalah corner lot dan mempunyai halaman kosong. Hanya t1nggal sedikit sahaja lagi proses untuk menyiapkan keseluruhan rumah sebelum mereka dapat mendiami rumah ini.

Besar dan luas dalaman rumah Black ini dan ianya pasti cukup selesa untuk isteri dan anak-anaknya nanti. Dapat membeli rumah sendiri sememangnya impian ramai orang apatah lagi apabila sudah berkeluarga sebegini.

Jom tonton video di bawah :

Video oleh Black ini telahpun ditonton hampir 100 ribu tontonan setakat ini. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan untuk pembaca :

” Fuh tahniah tahniah, alhamdulillah. Waa cantik, belum siap pun dah nampak cantik design dan dekorasi dia.. “

” Wah Alhamdulillah tahniah guys. Moga terus maju, sukses dan bahagia Black dan isteri. Syukur akak tumpang gembira.. “

” Masya Allah, semoga kita semua Allah kurniakan rumah sendiri yang cantik dan selese sebegini. Tahniah Black.. “

” Alhamdulillah tahniah black hanifah dan family. Puaskan bila ada rumah sendiri, then dapat cantik-cantik buat landskap sikit-sikit, rasa mcm betul-betul rumahku syurgaku aaa gituu.. “

” Cantiknya rumah Black, alhamdulillah tahniah Black. Dah siap semua jangan lupa buat house tour. mesti cun.. “

” Pergh kasi jadi, elok betul rumah Black ni. Cantik dah walau tak siap sepenuhnya lagi. Kamipun tak sabar aihh nak tengok.. “

” Tak sabar nak tengok finishing dia, macam ni pun dah nampak wow sangat. Cantik dan selesa, tahniah Black.. “

Lanskap simple pun nampak cantik, boleh la bercucuk tanam nanti ni. Tahniah Black atas kejayaan membeli rumah baru ini dan semoga semua pembaca juga dimurahkan rezeki oleh Allah untuk memiliki rumah idaman.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Black Hanifah 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..