” Cute, pandainya dia cakap.. ” – Netizen

Video Nur Fatima Aisya Yang Sudah Pandai Bercakap Raih Perhatian Peminat. Alahai, Comel Jer Dia Sebut ‘Nak’ !!

Nur Fatima Aisya sering menjadi perhatian di media sosial sejak dia dilahirkan lagi. Anak kepada pasangan selebriti, Nur Fazura dan Fattah Amin ini sememangnya comel seperti ibubapanya yang cantik dan handsome.

Meninjau ke akaun Instagram bernama Bamtahdolly, satu p0sting yang dikongsikan telah meraih perhatian peminat. Video ini diambil menerusi Instastory Fazura dan dikongsikan di akaun Instagram ini yang merupakan akaun peminat pasangan ini.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Fazura memanggil Fatima sambil memegang sebungkus makanan. Fazura bertanya kepada Fatima sama ada Fatima mahu makan makanan tersebut atau tidak.

Respon yang diberikan Fatima membuatkan ramai ger4m melihatnya apabila Fatima sudah pandai menyebut perkataan ‘nak’. Alahai, comel sangat suara Fatima. Cepatnya Fatima membesar dan sudah pandai bercakap.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini menerima beberapa komen daripada netizen yang sememangnya menantikan perkembangan terkini Fatima :

” Hai fatima, Tertibnya Fatima ini . Cute… pandai nya dia cakap.. Comelnya Fatima.. fatima nan ayu… aunty pun nak.. “

” Amboi mcm bud4k besar sgt dah ni Lama tak nampak makin besar dah dia… Comel je bud4k kecik ni rindu lahai.. “

” Comelnya fatima.. Rindu lah ngan Fatima ni lama tak muncul muncul. Nak seru Fatima muncullah cepat. dah pandai ckp.. “

” Bijak Fatima ni.. Comel fatima.. pandainya fatimah cakap.. TabarakaAllah cerdiknya fatima ni.. sama baya dgn anak akak.. “

” Comelnya Fatima.. Cutenya Fatima, mata hidung mulut all set perfectly, shape muka betul mommy dia.. “

” Alo lo lo lma da tak tngok Fatima. Bz banjir, t0long kejiranan t0long sedar mknan….. Cute da pndai ckp nakkkk .. “

Begitu pantas masa berlalu dan Fatima pun sudah makin besar. Pasti tidak lama lagi semakin petah Fatima bercakap. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nur Fatima Aisya membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Bamtahdolly, Fazura, Fattzuralovelife

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..