” Bangun tidur baca ni terus mengalir air mata.. ” – Anzalna Nasir

Video Dan Gambar Sambutan Kej0tan Hari Lahir Anzalna Nasir Daripada Suaminya, Hanif Zaki. Wah Sweet Sangat, Istimewa Sangat Ucapan Si Suami Buat Isteri Tercinta !!

Tanggal 9 Januari merupakan ulangtahun kelahiran pelakon cantik, Anzalna Nasir yang ke 34 tahun. Meninjau ke akaun Instagram suami Anzalna iaitu Hanif Zaki, satu p0sting ucapan istimewa Hanif khas untuk isterinya telah dikongsikan.

Hanif telah mengadakan satu majlis istimewa buat isterinya sempena menyambut hari lahir Anzalna. Video ketika Hanif memberi kej0tan kepada Anzalna turut dikongsikan pada p0sting tersebut.

Menurut Hanif, Anzalna merupakan seorang wanita yang sangat istimewa baginya dan sememangnya wanita yang diimpikan. Anzalna banyak mengubah kehidupannya sehingga kini dia menjadi seorang yang berjaya.

Perkongsian Hanif ini turut menerima respon daripada Anzalna di ruangan komen. Nampak begitu meriah majlis yang diadakan yang turut dihadiri oleh ahli keluarga mereka yang lain. Anzalna juga sangat manis bertudung.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini menerima banyak ucapan dan doa sempena hari lahir Anzalna. Antara komen-komen yang diberikan :

” Happy birthday anzalna.. You are one lucky man. I’m a woman myself n so attracted to Anzalna she’s such beauty so classy so perfect .. “

” Happy bestday Anzalna.. Alhamdulillah semoga kekal aamiin.. masha allah, cantiknya akak bertudung.. “

” Happy Birthday Anzalna..semoga sentiasa dikurniakan segala yg terbaik dr Allah. Aamiin.. semoga dilanjutkan usia dilimpahkan rezeki dikurniakan kesihatan yang baik.. “

” Happy birthday pretty anzalnanasir88 moga Allah kurniakan kebahagiaan dunia akhirat buatmu .. lucky man..  “

” Hepi bufday anzalnanasir88.. semoga selalu dlm lindungan Allah swt.. Sama tarikh birthday kita harini sis Anzalna.. “

” Sedapnya tgk food. Happy birthday Tuan Hanif … Can you share where is the beautiful place, nice food n ambiance.. Terbaik Sis anzalnanasir88 my favourite artist.. “

” Happy birthday anzalnanasir88 the one & only my DIL Mama doakan agar terus sihat dan sentiasa berada dalam rahmat dan kasih sayang Allah swt.. “

Anzalna turut meningg4lkan komen :

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Anzalna Nasir. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa bahagia bersama suami dan anak tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna, Hanif Zaki

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..