” Part Alisa cakap ‘i love you’ tu touching betul.. ” – Netizen

Video Reaksi Alisa Aisyah Setelah Dapat Bertemu Hairul Azreen Selepas Tempoh Kuarant1n Buat Peminat Terharu. Alahai Lama Berp1sah Dengan Daddy, Punyalah Rindu. Sampai Bergenang Air Mata, Sed1h Betul !!

Sekitar bulan Disember yang lalu, Hairul Azreen ada berkongsikan gambar-gambar dan video dia ke luar negara untuk penggambaran. Sudah bertaraf antarabangsa, Hairul bekerjasama antaranya dengan pelakon terkenal Bollywood, Tiger Jackie Shroff.

Sebagaimana peraturan dan SOP yang telah ditetapkan, Hairul menjalani kuarant1n di rumah setelah kepulangannya. Hanis Zalikha berkongsikan moment sepanjang tempoh ini dan gelagat anak-anak mereka, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah di Instagramnya.

Pendek sahaja kapsyen Hanis berbunyi ‘ setahun tunggu ‘. Hanya dapat melihat antara satu sama lain dari tingkap, Hairul tetap melayani Yusuf dan Alisa dan menghiburkan hati putera dan puterinya ini dengan berbagai cara.

Saat ketika Hairul sudah tamat kuarant1nnya, Alisa memel0k erat daddynya ini seraya berkata ‘ I love you ‘. Mungkin terdetik rasa seb4k di hati Alisa setelah lama berp1sah dengan Hairul dan air mukanya berubah sed1h seperti ingin menang1s. Alololo budak bebek daddy ni, manja betul.

Jom tonton video di bawah :

Alisa si buah hati daddy, kecil kecil sudah pandai menunjukkan kasih sayang buat hati peminat ca1r betul. Antara komen-komen peminat :

” When Alisa said ‘ I love you ‘ rasa seb4k sangat. Nampak sangat Alisa rindukan daddy dia. Nak nang1s si kecil tu comel betul.. “

” Awhh how cute this family, seb4k pulak tengok part Alisa pel0k Hairul tu. Manja daddy yang setia menunggu daddy setiap kali daddy balik kerja.. “

” Alaa aku pulak yang sed1h. Dekat tapi jauh, macam tu la siapa kena kuarant1n dekat rumah. Dengar suara anak sebalik pintu je.. “

” So touching tengok reaction Alisa dan abang Yusuf. Sebut i love you tapi mata dah bergenang airmata ye Alisa.. “

” Lahh akak tengok jadi nang1s pulak. Asal seb4k tengok pandangan mata Alisa pada daddynya tu. Sweet la Alisa, i love you daddy.. “

” I broke at I love you by Alisa, sumpah sed1h tengok Alisa dakap daddynya tu. Rindu sangat tu Alisa pada daddy kan.. “

” Part Alisa cakap ‘i love you’ tu touching betul. Tetiba rasa panas je pipi meleleh air mata. Anak-anak yang sweet dan penyayang macam mommy dan daddynya juga.. “

Manalah Alisa tidak sed1h, saban hari nampak daddy di seberang tingkap tetapi tidak boleh berjumpa dan bersentuhan seperti selalu. Anak yang penyayang sama seperti sikap Hairul dan Hanis juga. Semoga berbahagia selalu Hairul sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha, IG Hairul Azreen, IG Yusuf Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..