” Tu Dato’ Vida dah pulang paku buah keras tu, haha.. ” – Netizen

Music Video Nyanyian Michael Ang Berjudul Cinta Atau Pr0pa Buat Peminat Terhibur. Menyanyi Ke Bersajak Ni Mike. Catchy Betul, Ikut Berg0yang Kepala. Komen Dato’ Seri Vida Paling Win, Haha !!

Selain sebagai penerbit dan pengarah, Michael Ang turut berlakon dalam kebanyakan drama arahannya. Dikenali ramai dengan mulutnya yang laser, Michael seorang yang jujur dalam setiap pandangannya terhadap sesuatu isu.

Meninjau akaun Instagram Michael Ang, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan nyanyian Michael untuk single terbarunya. Wah mengembangkan bakat menjadi penyanyi pula Michael kali ini.

Sejak 4 hari yang lalu lagi, Michael sudah mewar-warkan berita bakal keluar dengan lagu dan music video bersama. Siap dengan pesanan lagi jika mahu mengut0k mutu suaranya, boleh t1nggalkan komen di MV tersebut dan akan dibalasnya sendiri.

Lagunya berbunyi catchy, dengan gaya Michael yang g1la-g1la seronok juga mendengar lagu ini. Ada yang memuji dan tidak kurang juga komen yang mencuit hati dapat dibaca dalam posting Michael ini. Dato’ Aliff Syukri 2.0 bak kata peminat, alahai apoo.

Jom tonton video di bawah :

Hampir 230 ribu tontonan direkodkan setakat ianya dimuatnaik. Kelakar juga komen-komen yang diberikan oleh peminat. Antara komen-komen peminat :

” Wah dato’ Aliff Syukri haha. Aku ingat Mike mak1 ham0n, rupanya nyanyi haha. sama ja slip sora tak ori haha.. “

” Tersemb0r air kopi aku tengok kau Mike haha. Asal lah mulut dengan lirik tak sync, dia car4s job alif syukri pulak haha.. “

” Kau ni Mike. cukup-cukup lah Alip Aukri dengan Iqbal yang mewarnai industri nyanyian ni.. kau pun nak jugak?? haaa..”

” You really make my day la Mike haha. Nyanyi live Mike, MV ni pun berbel1t lidah nampak tu haha. Lagu catchy, funny lah Mike ni.. “

” Apo lagu ni Mike, sed1h mak dengar haha. Habislah this friday kaw kaw kena baham Mike ni haha.. “

” Wah Michael Ang dah jadi penyanyi pulak ke, ceh ceh hehe. Kerlas Mike boleh jadi juara Anugerah Juara Lagu macam ni haha.. “

” Pulak dah, nyanyi ke bersajak ni Mike haha. patot la penyanyi lama tak boleh cari makan. king dah tapau habis industri seni tanah air.. “

” Tu Dato’ Vida dah pulang paku buah keras tu haha. Patut duet dengan Dato’ Vida baru tambah padu. terhibur jugak dengar suara Mike ni, angguk-angguk kepala haha.. “

Komen yang diberikan oleh Dato’ Seri Vida terhadap nyanyian Mike. Alahai dua sahabat baik ni, sama-sama suka mengusik betullah.

Sekadar hiburan dan untuk enjoy, sedap juga mendengar suara dan susunan muzik lagu Michael ini. Dengan kita pun boleh berg0yang kepala dan terikut cara Michael menari tu. Apa pun, good try Mike dan semoga terus success selalu.

Tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Michael Ang, IG Dato Seri Vida, Youtube Channel Indigital MusicĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..