” Ingatkan kawan tadi, Aleesya dah sama tinggi dengan mom.. ” – Netizen

Erra Fazira Muatnaik Gambar Melakukan Aktiviti Berbasikal Bersama Anaknya, Engku Aleesya. Penampilan Aleesya Yang Kini Nampak Hampir Sama Tinggi Dengan Ibunya Raih Perhatian Peminat. Wah Dah Nampak Macam Adik Dan Kakak. Makin Cantik, Sebijik Wajah Erra Masa Muda Remaja !!

Meninjau ke akaun Instagram pelakon dan penyanyi, Erra Fazira, beberapa gambar ketika Erra melakukan aktiviti berbasikal telah dikongsikan. Erra sememangnya gemar melakukan aktiviti sebegini bersama rakan-rakannya atau bersendirian.

Namun kali ini Erra berbasikal bersama anak perempuannya, Engku Aleesya di Putrajaya. Perkongsian gambar ini sebenarnya sebagai penutup tahun 2021 dan Erra ada menulis di ruangan kapsyen agar tahun 2022 lebih memberi rahmat kepada semua.

Di ruangan komen kebanyakkan netizen menyatakan Aleesya kini nampak semakin dewasa dan hampir sama tinggi dengan ibunya. Sekali pandang, nampak seperti adik-beradik dan ada juga menyatakan seperti kawan-kawan.

Semakin Aleesya membesar, wajahnya saling tidak tump4h seperti ibunya semasa muda dahulu. Pastinya apabila dewasa kelak Aleesya secantik ibunya. Anak dan ibunya sama-sama cantik kan.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN untuk melihat gambar seterusnya..)

Ramai yang menegur ketinggian Aleesya yang nampak sama tinggi seperti ibunya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Ingatkan kawan tadi, Aleesya dah sama tinggi dengan mom.. sweet mother and daughter.. take care and stay safe.. ” 

” Aleesya dah macam adik beradik dengan mom. Tingginya aleesya dah nak sama tinggi dengan maknya.. “

” Mana satu kak erra ni. Dua dua comel sangat. Manisnya aleesya dah macam kakak dengan adik.. c0py paste betui.. “

” Dah besar dah aleesya makin cantik. Semoga murah rezeki akk dan famili.. pejam celik dan tahun 2022, how time flies.. “

” Alamak hitamlah aleesya nanti, happy new year kakakku..kami tunggu turn kak erra naik pelamin tahun ni.. hehe.. “

” Allah ingat dgn member tadi, ad0i aleesya dah macam dengan kawan kawan.. cantiknya aleesya, dah besar dan tinggi lampai macam mom dia jugak.. “

” Seiras sungguh.. lawanya dua ber4nak ni.. mak awet muda lah.. mak tak pandai tua.. anak gadis dah besar .. “

Bak kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Aleesya sememangnya mewarisi kecantikan ibunya yang tetap cantik sehingga kini. Semoga Engku Aleesya membesar menjadi anak yang berjaya dan solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erra Fazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan