” Comel tengok reaksi Marsha terkej0t, dengan baju kelawar dia.. ” – Netizen

Terkej0t Apabila Lagunya, ‘Cinta’ Mara Ke Final Anugerah Juara Lagu, Reaksi Marsha Milan Londoh Yang Hanya Menonton Pengumum Di rumah Cur1 Perhatian Peminat. Tahniah Marsha, Suami Kat Sebelah Siap Menjer1t Sekali !!

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik penyanyi Marsha Milan Londoh telah berkongsi satu video. Menerusi video tersebut telah memaparkan dirinya yang seolah-olah terkedu dan terkej0t selepas namanya telah diumumkan di kaca televisyen.

Marsha antara salah seorang penyanyi yang telah berjaya mara ke Final Anugerah Juara Lagu (AJL) nanti. Berita gembira itu telah diumumkan oleh pengacara AJL36, iaitu Alif Satar dan Sissy Iman secara langsung dua hari lalu di kaca televisyen.

Kongsi Marsha di posting, dirinya yang memakai baju kelawar dan bersiap sedia mahu tidur, namun ketika menonton siaran tersebut di rumahnya, Marsha terkej0t setelah mendengar namanya diumumkan bakal ke final AJL.

Selain itu, Marsha juga memohon doa kepada orang ramai agar perjalanan dirinya ke final akan berjalan dengan lancar. Sehingga kini, video Marsha tersebut telah mendapat lebih 15 ribu tanda suka dan ratusan komen daripada warga maya.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata memberikan kata ucapan kepada Marsha dan terhibur melihat rekasinya menerusi video yang dikongsikan itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Congrats adikku, semoga dipermudahkan semuanya InsyaAllah. Sempoi jer dengan pakai baju kelawar, hehe.. “

” ” Comel tengok reaksi Marsha terkej0t, dengan baju kelawar dia. Macam ni lah best, tengok ramai2 di rumah, tahniah Marsha.. “

” Alhamdullillah. Tahniah Marsha, tahniah juga buat pengkarya Stacy dan Hakim. All the best semua tuk final AJL. Akhirnya Marsha ke AJL, Yeahhhhh.. “

”  Yeayyy lagu CINTA hopefully boleh menang, lagu favourite niii hari2 dengar tauuu. Baju kelawar pun nampak cute lah Marsha.. “

” Hahahahaha terkejot sangat ni, mest tak sangka kan. Rezeki Marsha, good luck Marsha fo AJL.. “

” Congras sis, tak sbr maw tgk performance d final AJL. Mmg slayaknya, gudluck dlm persiapan menuju final.. “

” Comelnya, Marsha ni memang sempoi je life dia. Happy betul tengok famly macam ni, siap husbnd kat sebelah tu menjer1t smgat untk wife dia.. “

Alahai comel lah tengok Marsha dalam video tu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengucapkan tahniah kepada Marsha yang berjaya ke AJL. Semoga segala urusan Marsha nanti akan dipermudahkan, good luck Marsha.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Marsha Milan London

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..