” Laaa pengantin gay4t rupanya, punya tak0t sampai jer1t.. ” – Netizen

Video Uqasha Senrose Bersama Ahli Keluarganya Menaiki Cable Car Di Taif. Namun Gaya Uqasha Yang Tak0t Pada Ketinggian Mencur1 Perhatian Netizen. Alahai , Sampai Pej4m Mata !!

Pasangan pengantin baru, Uqasha Senrose serta suaminya, Kamal Adli telah pun memilih tanah suci Mekah sebagai tempat pertama mereke setelah bergelar suami isteri. Bahkan mereka tidak pergi berdua, namun ditemani ahli keluarga yang lain.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Inaijari, telah berkongsi dua video yang memaparkan Uqasha, Kamal serta adik-beradiknya yang lain seperti Nelydia Senrose dan suami telah mencuba menaiki cable car di Taif, Arab Saudi.

Menjadi perhatian netizen adalah, gaya Uqasha yang pada awalnya tidak mahu menaiki cable car tersebut kerana gay4t dengan ketinggian. Namun begitu, dirinya terpaks4 akur setelah kesemuanya mahu menaiki juga.

Cable car di Taif adalah satu satu tempat tarikan pelancong yang datang ke Arab Saudi. Menerusi video itu, kelihatan cable car yang dinaiki pasangan ini melintasi jalan raya dan Uqasha masih memejamkan matanya walaupun dipujuk oleh Nelydia untuk melihat pemandangan bukit bukau sekitar kawasan Taif.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, ada yang turut bersimpati melihat Uqasha yang tak0t menaiki cable car. Dalam masa yang sama, rata-ratanya teruja dengan perkongsian video tersebut kerana dapat melihat pemandangan di Taif. Antara komen-komen menarik adalah :

” Laaa pengantin gay4t rupanya, punya tak0t sampai jer1t. Tapi cantik jg pemandangan yer masa naik cable car ni.. “

” View dia masyaAllah, cantik. Agak gay4t juga kalau tengok jalan raya kat bawah tu, hehe Uqasha sampai tutup mata tak buka2.. “

” Kesi4n tak0t tinggi, bukan Uqasha ni bekas pramugari ke dulu. Nasb ada abang sayang, boleh juga pegang tangan.. “

 “Ad0ii kawan dah la tak0t, ada yang menyak4t lagi lah takut. Nely kalau tak menyak4t kakak dia memang tak sah.. “

” Usha takut tinggi , lajuu tapi demi cik suami sanggup apa saja.  Kes1an Usha tak0t sgt tu sampai mar4h ii.. “

” Pernah naik, memang best sangat. Rugi lah datang sini kalau tak naik. Tempat wajib kena pergi, comel tengok Uqasha, ni memangg tak0t sungguh ni.. “

” Comel tengok pasangan ni, alahai Qasah gay4t rupanya. Tak sangka pula, mungkin sebab nampak bukit bukau tu curam, tu sebab ser4m nk tengok.. “

Untuk makluman, Kamal dan Uqasha telah berlepas ke Mekah pada 23 Disember baru-baru ini. Sebelum menaiki pesawat, pasangan ini turut berkongsi video ucapan mohon maaf di Instagram bagi yang mengenali mereka sebelum pergi menunaikan umrah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Kamalxuqashafanclub, Kamal Adli, Uqasha Senrose

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..