” Paling laju air mata turun bila tengok Dekta. Terus kuat Dekta.. ” – Netizen

Video Anzalna Nasir Menang1s, Tidak Dapat Menahan Seb4k Ketika Sho0ting Bersama Anak Arw4h Siti Sarah Raissuddin, Dzahira Talita Zahra Buat Ramai Yang Sayu. Lagi Tak Boleh Tahan Tengok Dekta, Sed1h Sangat !!

Meninjau akaun Instagram Anzalna Nasir, telah dimuatnaik video semasa Anzalna menjalani sesi penggambaran tudung. Menjadi insan terpilih untuk menjadi model produk keluaran syarikat arw4h Siti Sarah, perkongsian Anzalna membuatkan ramai peminat menitiskan air mata.

Penggambaran bersama satu-satunya anak perempuan arw4h Sarah, Dzahira Talita Zahra memberikan Anzalna suatu tugasan yang agak besar. Bermain dengan emosi, ada ketikanya Anzalna tew4s dengan perasaannya sendiri.

Tidak hanya Anzalna, malah semua yang terlibat juga turut merasai kesed1han sepanjang sho0ting ini. Perasaan rindu pada arw4h tidak dapat dibendung dan Anzalna menang1s di lokasi penggambaran tersebut.

Dekta juga dilihat turut sama menitiskan air mata dan situasi ini lebih memberikan kesan sed1h kerana lagu nyanyian arw4h Sarah dimainkan dalam video berkenaan. Sayu melihat wajah Dekta, ada kerinduan yang ditanggung oleh anak kecil ini.

Jom tonton video di bawah :

Dalam kelakar dan gelak tawa Dekta, ada masanya Dekta akan termenung sendiri. Itu yang dided4hkan oleh Anzalna. Ini mendapat respon daripada peminat dan antara komen-komen peminat :

” Saya dah mengalir airmata tengok video ni. Lagi-lagi tengok Dekta, auto laju airmata keluar. Seb4k sangat sangat.. “

” Aku menang1s tgk video ni dgn lagu yg amat memilukan.. trbayang arw4h yg sangat pandai mnjaga ank2 dia. arw4h mmg sgt bersifat keibuan. pastinya anak akan terasa kehilangan seorang ibu yg penyayang sprti arw4h.. “

” Rindu yang tebal pada arw4h ibunya. Seb4knya nang1s terus tengok. Dekta sayang terus kuat ye. Ibu pasti tunggu dekta.. “

” Lagi sed1h bila tengok deqta nang1s masa dia memandang ke arah makder. Berjurai airmata, baru tengok teaser pun saya dah emo. Apatah lagi Anzalna yang berdepan dengan Talita.. “

” Tak kuat la tengok, berjurai airmata. Rasa dekatnya arw4h dengan kita. Seb4k tengok air muka Dekta tu.. “

” Air mata tak henti mengalir, sed1h masih sangat sangat terasa bila rindu bertandang wahai Siti Sarah. Baru tengok teaser je dah banj1r.. “

” Saya nang1s tengok dekta, seb4k. Sangat sangat terasa apatah lagi Dekta, mesti dekta rindukan sentuhan ibunya.. “

” Talita rindukan arw4h ibu dia, Allah beratnya dug4an untuk si kecil ni. Paling laju airmata turun bila tengok Dekta. Terus kuat Dekta.. “

Yang melihat pun sed1h, apatah lagi Talita yang menanggung. Sesungguhnya ramai yang menyayangi insan bernama Siti Sarah ini. Semoga Talita akan meneruskan pen1nggalan ibunya ini dan menjadi seorang yang berjaya dewasa kelak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Anzalna, Siti Sarah Raissuddin, Inaijari

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..