” Tahniah, bila Ekin pregnant ?. Pandai sor0k perut yer.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Anaknya, Cahaya Malaika Sedang Mendukung Seorang Bayi, Posting Ekin Mawi Dibanj1ri Ucapan Tahniah. Alahai Nampak Happy Betul Malaika Dapat Dukung Baby Yer !!

Baru-baru ini, penyanyi Mawi dan juga isterinya Ekin telah menyambut ulang tahun perkahwinan mereka yang ke- 13 tahun. Turut dikongsikan oleh Ekin di Instagram adalah ucapan buat Mawi dan gambar mereka sekeluarga menyambut hari istimewa tersebut.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Ekin, telah dimuatnaik beberapa gambar anaknya, Cahaya Malaika sedang menduk0ng seorang bayi yang baru lahir. Dengan bersertakan ucapan, perkongsian oleh Ekin itu telah menjadi tanda tanya warga maya.

Ada yang menyatakan bahawa diam-diam Ekin melahirkan anak dan bijak menyembuny1kan perutnya ketika hamil. Namun hingga kini, tiada satu kenyataan atau maklum balas oleh Ekin mengenai perkara tersebut.

Kelihatan gambar bayi yang dikongsikan oleh Ekin itu juga telah ditutupi dengan emoji bunga. Posting yang dikongsikan oleh Ekin tersebut telah mendapat lebih 1,500 tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Ikuti perkongsian gambar-gambar tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen,  rata-rata telah bertanya adakah benar Ekin selamat melahirkan anak kedua dan boleh dikatakan semua mengucapkan tahniah kepada Ekin dan Mawi atas kehadiran bayi tersebut. Antara komen-komen netizen adalah :

” Tahniah bila Ekin pregnant. Allahuakbar pandainye sor0k perut, Alhamdulillah tahniah both! Mesti comel bayi tu.. “

” Alhamdulillah, tahniah Ekin dan Mawi. Hadiah ulang tahun perkahwinan ni. Special lah hadiah tahun ni.. “

” Alahai nampak Malaika happy betul dapat pegang baby. Anak sapa ni, diam2 je terus dapat baby Ekin, tak tahu pulak.. “

” Aikk anak Ekin ke ni, ehhe rasa macam nampk Ekin kat satu evant baru2 ni kempis jer perutnya, haha musykil nii.. “

” Eh. Congrats kak. Semoga baby jadi anak yg berbakti kepada semua org dan agama. Hapyy si kakak tu.. “

” Tahniah Ekin dan Mawi, dapat baby baru. Wah mesti comel ni, nampak putih gebu betul baby.. “

” Alhamdulillah, tahniah Ekin. Take care and selamat berpant4ng. Semoga baby dalam keaadaan sihat selalu.. “

Namun ada beberapa orang yang menyatakan gambar tersebut adalah anak kepada adik Ekin.

Rupanya bayi tersebut adalah anak buah Ekin. Namun tiada kelihatan respon oleh Ekin di ruangan komen yang telah dibanjiri ucapan tahniah kepada dirinya. Apa-apa pun semoga Ekin dan Mawi terus bahagia bersama dan moga ik4tan perkahwinan pasangan ini kekal hingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ekin Cahaya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..