” Masuk air ni tiga-tiga, macam bud4k-bud4k main kahwin kahwin haha.. ” – Netizen

Video Usop Mentor Berlatih Lafaz Akad Nikah Bersama Haqiem Rusli Dan Tajul Buat Peminat Terhibur. Tok Kadi Pun Tersas0l, Haha !!

Meninjau akaun Instagram Usop Mentor, telah dikongsikan satu video berdurasi hampir 1 minit yang memaparkan gelagat Usop ketika bersama Haqiem Rusli dan Tajul. Dengan kaspsyen tertulis ‘ Dengan pengantin baru dan lama, jadi tok kadi lah ye ‘, gelagat mereka menghiburkan peminat.

Pada permulaan video tersebut, Haqiem memberitahu dia akan melatih Usop untuk akad nikah memandangkan dia dan Tajul sudahpun mempunyai pengalaman melalui situasi akad nikah. Awal-awal lagi Haqiem sudah tersas0l ayatnya.

Berlakon jadi Tok Kadi tapi ayat keluar aku terima nikahnya, alahai Haqiem kec0h sekejap dengan ketawa mereka. Meneruskan sesi latihan, lafaz akad disebut dengan penuh lengkap bersama nama tunang Usop iaitu Nur Fatihah Md Hashim.

Usop menjawab dengan lancar namun di pertengahan ayat, kedengaran Usop terhenti seketika mengambil nafas. Tajul mengatakan tidak sah kerana lafaz akadnya tidak perlu disebut ‘ aku terima nikahnya ‘, cukup sekadar ‘ aku terima nikah ‘ sahaja.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat mereka bertiga ini menarik perhatian ramai peminat. Rata-ratanya terhibur dengan ayat spontan mereka dan antara komen-komen peminat :

” Lawaklah korang ni, boleh masuk Raja Lawak next year haha. Macam bud4k-bud4k semua, comel pulak. Main kahwin kahwin ke nih haha.. “

” Ket4q la yeh Usop haha, tak sabar la tu. Kelakar la Usop ni, melucukan tengok ni. Terhibur kita tengok.. “

” Haha nak4l lah, pengantin baru ajar yer. Bau bau nasi minyak Usop dah ni. Elok lah tu belajar dulu, syok ada kawan-kawan bagus macam ni.. “

” Nak4l lah pula aku tengok tiga orang ni. Bukan main lagi hang noo Usop. Pi practice nikah dekat KL noo.. “

” Masuk air ni tiga-tiga haha, Tajul bukan main lagi suka. Si Haqiem pun lawak sangat rupanya. D4hsyat la korang ni.. “

” Fuh siap ada training lagi tu haha, dah tak lama la tu makin kuat bau nasi minyak si Usop ni. Usop belajar betul betul. nanti bila akad nikah tak ketaq dh.. “

” Tok Kadi Haqiem Rusli tu, aku terima nikahnya oii haha. Lucu bila tengok Usop muka cu4k Tajul bagitahu tak sah tu haha.. “

Macam-macam ragam bila berkumpul sebegini. Bukan bakal pengantin yang gemur0h, Tok Kadi yang awal-awal sudah ket4r lutut. Apa pun, semoga segala perancangan Usop untuk ke jinjang pelamin dipermudahkan dan berjalan lancar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Usop 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..