” Selamat ulang tahun Safiyya, jaga ibu baik-baik.. ” – Netizen

Isteri Arw4h Achik Spin Muatnaik Video Thr0wback Sempena Hari Lahir Anaknya, Putri Nursafiyyah Ketika Bersama Arw4h Achik. Cantiknya Safiyya, Nampak Sopan Je. Semakin Besar, Nampak Semakin Seiras Seperti Wajah Ayahnya !!

Pastinya ramai yang masih ingat dengan penyanyi Achik Spin yang pernah popular sebelum ini. Pelantun lagu Janji Kita dan Mengusung Rindu ini telah men1ngg4lkan seorang isteri dan tiga orang cahaya mata namun seorang daripadanya telah pergi menemui Sang Pencipta.

Meninjau ke akaun Instagram isteri arw4h iaitu H. M. Rose Zaitul Suriani Wati Maarof atau lebih dikenali dengan panggilan Tasya, p0sting terbaru yang dikongsikannya telah meraih perhatian peminat. P0sting tersebut dikongsikan bersempena hari lahir anak mereka iaitu Putri Nursaffiya.

Video tersebut telah disunting dengan memuatnaik beberapa gambar kenangan Saffiya ketika bersama arw4h bapanya dan juga gambar terbaru Saffiya. Saffiya membesar menjadi seorang anak yang cantik dan juga sopan.

Jika diperhatikan wajah Saffiya begitu seiras dengan arw4h bapanya terutamanya pada senyuman manis Saffiya. Walaupun anak-anak semakin meningkat remaja, Tasya sentiasa bahagia menjalani kehidupan bersama anak-anaknya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan selamat hari lahir buat Saffiya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy Birthday to Kak Piyyah Semoga panjang umur, murah rezeki, sihat tubuh badan, menjadi anak solehah dunia akh1rat. Amin.. “

” Selamat hari lahir.. Semoga tasha sentiasa kuat demi anak2.. Moga anak2 menjadi anak2 yg solehah.. Aamiin2.. “

” Hepi besday anakanda.. semoga membesar dgn penuh bahagia.. semoga jadi anak solehah buat ayah dan ibu.. “

” Happy birthday Safiyya semoga sihat pnjg umur murah rezeki bahagia selalu semoga berjaya dlm pelajaran.. “

” Selamat Hari Lahir Piyya… success in the world and hereafter sis Tasya and ABG Abdillah’s family.. stay safe.. “

” Selamat ulang tahun safiyya.. moga ceria sokmo.. jaga adik dan ibu baik2… Semoga tasha kuat yea.. sama je khidupan tasha ngan kak ina.. ank2 kita pun sama besar.. “

” Selamat ulangtahun kelahiran kakak Safiyya moga diberi kesihatan yang baik.. dipermudahkan segala urusan… “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kelahiran kepada Putri Nur Safiyya. Semoga berjaya dalam pelajaran dan juga kehidupan, menjadi anak yang baik serta solehah. Jaga ibu baik-baik yer.

Silakan SHARE..

Sumber : IG HMRoseTasha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan