” Manjanya kemain eh, orang single dilar4ng menonton.. ” – Netizen

Video Gelagat Pengantin Baru, Uyaina Arshad Dan Raja Syahiran Bermain Trolley Buat Peminat Teruja. Amboi Panggilan Uyaina Pada Raja Syahiran Tu Manja Betul. Jeal0us Orang Single Tau !!

Sudah beberapa hari sejak pelakon dan pengacara, Uyaina Arshad mendirikan rumahtangga bersama Raja Syahiran. Pasangan sama cantik dan sama padan ini juga tampil di rancangan Melet0p sebagai artis undangan baru-baru ini.

Meninjau akaun Instagram Uyaina, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat mereka berdua sejurus selesai majlis pernikahan mereka di Colony Star Boulevard, KLCC. Tulis Uyaina di kapsyennya berbunyi ‘ Mission Possible with Raja Syahiran ‘. 

Dalam video pendek ini, Uyaina berdiri di atas sebuah trolley dan Raja Syahiran men0laknya menuruni jalan yang sedikit menurun. Kata Uyaina kepada suaminya ini, jika dia jat0h confirm jat0h terg0lek.

Riuh jadinya dengan suara Uyaina yang menjer1t ketak0tan apabila trolley yang ditolak Raja Syahiran menyenget ke tepi. Mendengar suara lembut Uyaina memanggil Raja Syahiran sebagai baby bukan main lagi manjanya, hai lah sweet sangat.

Jom tonton video di bawah :

Ketawa Raja Syahiran dengan aksi spontan isteri tercinta ini. Awal-awal bukan main lagi menyanyi ye Uyaina. Antara komen-komen peminat :

” Alolo alhamdulillah, congratulations beautiful couple. Alolo manjanya dia, comel doh korang berdua ni.. “

” Orang single tak ada siapa nak tolakkan hehe. Saya naik troli sendiri, t0lak sendiri langg4r dinding sendiri haha.. “

” So sweet nya, Alaaaahh baby baby baby hehe. Kita yang tengok tersenyum-senyum seorang diri haha. Sweet halal couple.. “

” Tak hormat orang single ni Yana haha. Comel je, congrats Uyaina dan your baby. Happy marriage, seronok dah kahwin.. “

” Ni yang babu ni Uyaina ke Raja Syahiran haha. On camera Uyaina dah manja sangat, off camera camne lah agaknya haha. Husband masih m4lu m4lu.. “

” Alolo so sweet, aww comel sangat sangat. Asal lah terlebih gula dalam video Uyaina ni erk. Arghhh comel dua-dua.. “

” Baby baby baby senget baby haha, alahai comel pengantin baru ni. Manjanya kemain eh, orang single dilar4ng menonton, boleh g1g1t jari tengok ni.. “

Bahagia peminat melihat kegembiraan Uyaina dan Raja Syahiran. Semoga bahtera perkahwinan ini sentiasa terpelihara selamanya dan dikurniakan olwh Allah kebahagiaan sehingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Uyaina Arshad, Raja Syahiran 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..