” Cara anak dia lapkan air mata tu, ya Allah seb4knya.. ” – Netizen

Video Ardell Aryana Yang Bakal Men1nggalkan Anaknya, Arwa Malaikha Urwa Tidak Lama Lagi Untuk Menyertai Misi Kemanusian Buat Ramai Seb4k. Part Urwa Lap Air Mata Ardell Tu, Macam Urwa Faham Jer Apa Yang Umi Dia Rasa !!

Isteri kepada pelakon Nadzmi Adhwa iaitu Ardell Aryana memang seorang yang sangat bergiat aktif dalam misi kemanusian. Sebelum ini pun, meskipun sedang hamil, Ardell sedikit pun tidak pat4h semangat untuk terus berbakti dan menggalas cab4ran untuk menyertai misi kemanusian di Syira.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram Nadzmi telah berkongsi satu video yang memaparkan anak perempuannya, Arwa Malikha bersama Ardell. Turut dikongsikan oleh Nadzmi di kapsyen yang Ardell sekali lagi bakal menyertai misi kemanusian tidak lama lagi.

Dalam video tersebut, kelihatan Urwa sedang berada di pangkuan Ardell di dalam kereta sambil mendengar lagu di telefon. Namun perkara yang menyentuh hati adalah ketika Ardell secara tiba-tiba menjadi seb4k melihat Urwa yang sangat manja terhadap dirinya.

Ketika mata Ardell mengalirkan air mata, Urwa sempat mengelap air mata ibunya. Seperti anak kecil ini seolah-olah faham bahawa ibunya itu bakal men1nggalkan dirinya seketika. Perkongsian video oleh Nadzmi tersebut telah mendapat lebih lebih 89 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut tersent0h hati melihat gelagat dua beranak ini. Malah ada antara mereka yang mendoakan semoga segala urusan misi kemanusian Ardell akan dipermudahkan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Amin Ya Rabbal Alamin. Moga maqbul doa seorang suami yang redha ke atas isterinya. Sebak tengok si kecil tu, alahai sayang.. “

” Kenapa aku n4ngis tegok video ni, syahdu sangat-sangat. Cara anak dia lapkan air mata tu, ya Allah seb4knya.. “

” Tersentuh hati mak2, smoga Allah berikan yg terbaik dunia dan akh1rat utk kamu sekeluarga dan sentiasa d bawah rahmatNya.. “

” Semoga segala urusan Ardell ke sana akan dipermudahkan. Sebak rasanyan men1nggalkan anak yang masih kecil seperti ini.. “

” Alhamdulillah semuga allah lindungi dan permudahkan segala urusan. Tidak siapa akan sed1h men1nggalkan orang yg tersayang lebih2 anak maseh kecil.. “

” Urwaa doakan umi selamat disana naa, bagus urwa . Anak yg baik utk mak ayah yg baik, moga jadi anak yang solehah.. “

” Amin, moga segala urusan Ardell akan dipermudahkan. Besar pahala Ardell dapat t1nggalkan keluarga untuk membantu orang yang memerlukan bantuan.. “

Alahai bijak Urwa, macam dia tahu jer apa yang Umi dia rasa kan. Apa-apa pun, semoga Ardell kuat dan segala urusan Ardell dan rombongannya ke bumi Syam dalam misi kemanusian akan dipermudahkan, insyaAllah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nadzmi Adhwa, Ardell Aryana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..