” Gelak tu c0py paste mama dia.. ” – Netizen

Video Shariq Gabriel Bermain Bola Bersama Bapanya Raih Perhatian Peminat. Amboi, Suka Sangatlah Dia. Bunyi Gelak Tu Sebijik Macam Mama Dia !!

Anak kepada selebriti, Emma Maembong iaitu Shariq Gabriel ini sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial. Memiliki wajah yang comel dan berdar4h kacukan seperti ibu dan bapanya, gelagat Gabriel juga menghiburkan.

Antara video terbaru yang dikongsikan oleh Emma di Instagram milik Gabriel ialah video Gabriel bermain bola bersama bapanya. Walaupun aktiviti permainan hanya sekadar aktiviti santai, namun gelak tawa Gabriel membuatkan ramai juga turut tertawa.

Kelihatan di dalam video tersebut, Gabriel bermain bola bersama bapanya di lantai. Kedua-duanya bermain dengan hanya duduk di lantai sambil membaling bola. Setiap kali bola dibaling, Gabriel akan tertawa. Bunyi gelak tawa Gabriel kedengaran seperti ibunya, Emma.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 9 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Kebiasaannya, bayi seusia Gabriel sememangnya mudah terhibur dengan apa sahaja yang dilakukan walaupun sekadar aktiviti biasa.

Jom tonton video di bawah ;

Ramai yang ger4m dan terhibur melihat gelagat Gabriel yang comel. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Kenapa bila gabriel gelak, sekali dgn aku gelak juga.. Suara gabriel mcm mama dia. mudah terhiburr dia ni.. “

” Kenapa cute sangat.. ged1k nye suka Arshan. cute jew nmpak.. Alhamdulillah baby shariq dpt baba yg penyayang. Main dgn shariq selau.. “

” Assalamualaikum Baby.. Semoga Awk membesar dgn sehat n sentiasa dlm lindungan n rahmat Allah ya Anak.. “

” Mudah terhibur gabriel ni.. Dengan kita2 sekali ketawa comel je baby shariq ni.. Dia gelak tu ikut mama dia.. “

” Mudah terhibur la awak ni.  Gelak c0py paste mama.. Handsome boy so cheeky la you.. muka macam mama dia.. “

” Clever shariqgabriel semoga aunty dikurniakan zuriat 1 hari nnt.. comel sangat gelak.. suka main dengan baba dia.. “

” So cute this baby. mudah terhibur. sebijik macam mama dia.. ehhhh, kenapa handsome sangat bud4k ni.. ger4m. . “

Alahai, seronok sangat Gabriel bermain bersama bapanya. Sampai tak berhenti bunyi gelak tawa Gabriel tu. Semoga Shariq Gabriel membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik serta soleh. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan