” Kalau aku yang bukak plastik tu confirm dah meng4m0k.. ” – Netizen

Gelagat Anak Istimewa Zarina Zainuddin, Muhammad Razil Azrai Ketika Memasukkan Surat Khabar Ke Dalam Plastik Raih Pujian Peminat. Bagus Azil Ni, Penyabar Dan Tertib Betul !!

Bagi pengikut Instagram pelakon Zarina Zainuddin, pastinya sering melihat telatah anak-anak kembar Aut1sme nya, Raizal Azrai dan Razil Azrai. Si abang Azil sedikit rum1t perang4inya berbanding adiknya Azal.

Membeli surat khabar adalah perkara wajib yang selalu dilakukan oleh Azil setiap hari. Pernah terjadi Azil mengam0k apabila tidak dapat melakukan rutinnya ini. Meninjau akaun Instagram Zarina, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Azil ketika berada di kedai serbaneka 7-eleven.

Tulis Zarina, betapa happynya Azil apabila dapat membeli surat khabar. Membawa surat khabar bersama beberapa keping plastik, Azil nampak gigih sekali memasukkan setiap satu naskah surat khabar dalam plastik berasingan.

Di sebalik ketidaksempurnaan Azil, ada kesabaran dan ketekunan apabila Azil melakukan perkara yang disukainya itu. Walaupun suk4r untuk membuka setiap plastik tersebut, tetap juga diusahakannya sehingga dapat dibuka.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat oleh Azil ini telahpun mendapat lebih 10 ribu likes daripada peminat setakat ianya dikongsikan. Antara komen-komen peminat :

” Ger4m pulak tengok dia buka plastik tu. Rasa nak pergi t0long bukakan hehe. Bagus Abang Azil, proud of you. Sabar je nak buka plastik tu.. “

” Kemahiran dia sabar masukkan satu-satu surat khabar ke dalam setiap plastik tu. Anak istimewa yang akan membawa orang tuanya ke syurga.. “

” Rapinya kerja Abang Azil ni, ala rajin dia masukkan setiap plastik. Mesti Azil paling sed1h kalau tak ada lagi penggunaan plastik lepas ni.. “

” Nampak penyabarnya Azil, kalau aku yang bukak plastik tu confirm dah mengam0k sebab tak boleh bukak.. “

” Teliti dia buka plastik tu, sabar pulak tu. Good boy Azil, semoga Azil sentiasa sihat dan happy selalu.. “

” Sabarnya dia bukak plastik tu, Azil happy dengan dunia dia. Suka betul dia membaca.. agaknya kalau dia sihat sempurna maybe dia belajar sampai ke London.. “

” Sungguh sabar dan tekun azil buka plastik, akh1rnya berjaya. kita pulak yang rasa lega dia berjaya buka plastik tu.. “

Azil gembira, peminat yang melihat Azil juga turut merasa gembira melihatnya. Semoga anak syurga ibu ini selalu dalam lindungan Allah, jadi anak yang soleh dan sentiasa menjadi peneman setia ibu walau di mana jua berada.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Zainuddin 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..