” Nak4l sungguh lah mummy ni, kac4u Encik Husband.. ” – Inaijari

Video PU Riz Disak4t Oleh Isterinya, Neelofa Buat Peminat Terhibur. Ada Jer Gelagat Comel Pasangan Ni. Seronok Sangat Neelofa Menyak4t Suami Yer  !!

Sebelum ini tular video aksi kelakar PU Riz yang menjadi artis jemputan ketika pertandingan Maharaja Lawak beberapa mnggu lalu. Ramai yang tak menyangka rupanya pendakwah bebas ini adalah seorang yang bersikap humor.

Meninjau di akaun Instagram milik Inaijari, telah berkongsi satu video yang memaparkan PU Riz bersama isterinya, Neelofa berada di sebuah majlis. Menerusi video tersebut, kelihatan Neelofa telah mengajak PU Riz untuk membuat rakaman video.

Namun aksi PU Riz seakan seperti ‘m4las melayan’ apa yang diminta oleh isteri tersayangnya dilihat mencu1t hati. Dapat dilihat PU Riz telah membuat m1mik muka kelakar ketika video sedang dirakam. Kedengaran suara Neelofa berdek4h ketawa melihat gelagat suaminya itu.

Penampilan terkini Neelofa dalam video itu juga turut mendapat pujian peminatnya. Hingga kini perkongsian video pasangan tersebut telah ditonton lebih 17 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ada yang memberikan komen bahawa terhibur melihat aksi kelakar PU Riz dan Neelofa. Antara komen-komen netizen adalah :

” Berseri-seri wajah bakal ibu ni. Ada jer perang4i suami isteri ni yang kelakar. Ustaz malas layan lah tu, haha.. “

” Cantik dan kacak lh. Hahaha Lofa ni ada je suka sak4t suami dia. Ketawa Neelofa dalam video tu memang win.. “

” They are so adorable and so cute together. Walaupun tak nampak wajah Neelofa sepenuhnya, tahu wajahnya semakin berseri2.. ”

Sekadar info, Neelofa dan PU Riz telah mendirikan rumah tangga pada bulan Mac lalu. Pasangan ini telah dinikahkan oleh adik Neelofa iaitu Mohamed Aqief Mohd Noor yang berwakil walikan bapa kandungnya.

Selain itu, sejak bulan lalu topik hangat diperkatakan ramai adalah Neelofa sekarang sedang hamil dan tidak lama lagi bakal menimang cahaya mata pertamanya. Namun hingga kini, Neelofa tidak berkongsi secara rasmi mengenai hal tersebut.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Lofa.redland, Neelofa, Haris Ismail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..