” Eleh m4lu-m4lu kucing pulak Matin ni, haha.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Shuib Sepahtu, Ariq Matin Yang M4lu-M4lu Ketika Ramai Yang Memanggilnya ‘Handsome’ Buat Ramai Terhibur. Amboi Tak Sangka Pulak Matin Pem4lu Orangnya !!

Gelagat anak ketiga pelawak terkenal, Shuib Sepahtu iaitu Ariq Matin sering kali mendapat perhatian. Ada sahaja video yang dikongsikan oleh Shuib tentang gelagat kelakar Matin di akaun Instagram buat ramai yang tidak kering gusi ketawa.

Jika dilihat caranya, pasti ramai yang perasan bahawa Matin ini memang mempunyai karakter seperti Shuib. Suka membuat mimik muka yang kelakar dan rajin menyak4t kakaknya, Talita, Matin juga seorang kanak-kanak yang periang.

Meninjau di akaun Instagram milik Inaijari, telah berkongsi satu video mengenai Matin. Menerusi video itu, kelihatan Matin sedang berjalan bersama Shuib dan kedengaran ramai yang memuji Matin kelihatan handsome.

Gelagat Matin dalam video tersebut telah mencur1 perhatian ramai. Manakan tidak, Matin seolah-olah seperti m4lu setelah mendengar ramai yang memanggil dan memuji dirinya. Ada yang menyak4t dan mengatakan Matin dalam video tersebut sedang control handsome .

Jom tonton tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata begitu terhibur melihat gelagat Matin dalam video yang dikongsikan itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Eleh si Matin ni ger4m pulak ku tngok control hensem la tu padahal sllu bul1 Dek ta kan, kan, kan, hahahahaa.. “

” M4lu2 pulak dia, hehe tak sangka pulak padahal dia lah kaki sakat orang, suka buat lawak, rupanya pem4lu Matin ni.. “

” Comel Matin pas gunting rambut, memang nampak handsome dan kemas. M4lu yer pas dengar orang panggil handsome.. “

Amboi Matin sampai sembunyi belakang daddy yer sebab m4lu. Tapi akhirnya nampak Matin beranikan diri juga untuk berjalan. Memang Matin nampak handsome pun lagi-lagi selepas gunting rambut.

Comel tengok anak-anak Shuib ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Shuib dan anak-anak terus kuat dalam menjalani kehidupan mereka dan berbahagia bersama sehingga ke akhir hay4t, insyaallah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..