” Kan dah kena dengan Dato’ Rosyam, haha.. ” – Netizen

Kehadiran Kamal Adli Memberi Sokongan Buat Uqasha Senrose Di Malam Final Maharaja Lawak Mega Undang Sorakan Penonton. Part Dato’ Rosyam Suruh C1um Tu Bergema Dewan. Tak Sangka Itu Reaksi Kamal, Sweet Sangat !!

Semalam telah berakhirnya pertandingan Maharaja Lawak Mega 2021 setelah 10 minggu menceriakan penonton di dewan dan di rumah. Kehangatan MLM 2021 diserikan lagi dengan pelbagai kej0tan antaranya penampilan khas Kamal Adli.

Sebagaimana yang diketahui umum, Uqasha Senrose dipertanggungjawabkan sebagai juri MLM 2021. Sebagai tanda sokongan buat isteri tercinta, Kamal mengikut perancangan pihak penerbitan dan nyata kej0tan ini tidak diketahui oleh Uqasha.

Meninjau akaun Instagram Kashalover.ka_us, telah dikongsikan video ketika Kamal memberikan penjelasan mengapa dia hadir ke pentas MLM malam tersebut. Kamal yang menyamar sebagai Sang Bara dengan memakai topeng muka mendapat tepukan daripada penonton di dewan.

Demi memberikan sokongan dek kerana memahami betapa tertekannya Uqasha menjadi juri, Kamal diusik oleh Dato’ Rosyam Noor dengan mengatakan sekiranya dia sebagai suami pasti dia akan memberikan c1uman untuk si isteri. Apalagi, gemur0h sorakan menyuruh Kamal menc1um Uqasha.

Jom tonton video di bawah :

Pandai sungguh Dato’ Rosyam mengus1k pengantin baru ini dan Kamal juga bijak mengawal keadaan. Antara komen-komen peminat :

” Aww so sweet, part belai rambut tu alolo. KU comellah couple nih, belai rambut wife tersayang. Semoga sweet terus macam ni selamanya.. “

” Kamal always win and sweet. Jarang tak sweet, KU forever. Kan dah kena dengan Dato’ Rosyam, haha cute.. “

” Sweet je walau kena awal tu I love you to soo. Still cool, i love you untuk cik isteri. Melet0p MLM semua suh c1um, haha c1um jela tapi dahi ok la haha.. “

” Haha Dato’ Rosyam Nor pun support tu. Sporting betul Dato’ Rosyam ni. Haha Kamal Adli, dah agak confirm datang surpr1sekan Usha.. “

” Kamal Adli in the house, 1 Malaysia kena pr4nk. Ingatkan Kamal ni Sang Bara haha. Mak aku dah jer1t satu rumah.. “

” Bila dato’ Rosyam menyakat, haa cu4k Kamal jadinya. Uqasha pun m4lu-m4lu. Gam4t betul pentas MLM dengan sweet couple ni.. “

” Aww so sweet en suami datang nak support isterinya. Part belai rambut tu alolo, melt1ng tengok. Pandai Kamal cover, menjaga tatasusila.. “

Si Uqasha sudah m4lu-m4lu sampai menut0p muka. Kamal memang sporting, cara usap pun nampak betul sayangnya pada Uqasha. Semoga pasangan ini berbahagia selalu dan sentiasa di rahmati Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kashalover.ka_us, Kamalxuqashafanclub

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..